15

فدراسیون کشتی درگیر استعفا و نرخ ارز / اعزام بانوان به مسابقات جهانی ممکن نیست

  • کد خبر : 13932
  • 09 آبان 1397 - 14:41
فدراسیون کشتی درگیر استعفا و نرخ ارز / اعزام بانوان به مسابقات جهانی ممکن نیست

رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتی و مریم منظمی از نایب رئیسی این فدراسیون کناره گیری کرده اند و اکنون فدراسیون پس از دست و پنجه نرم کردن با مشکلات مالی ، تامین ارز و از سوی دیگر عدم کسب نتیجه در جام جهانی مجارستان مواجه شده اما این تغییر و تحولات بر کشتی بانوان اثر می گذارد؟

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ نایب رئیسی بانوان فدراسیون کشتی بر عهده مریم منظمی بوده است و منظمی همواره رابطه مفید و مثبتی با رسول خادم به عنوان ریاست فدراسیون کشتی داشته اما اکنون با استعفای خادم ، برنامه های رو به جلوی کشتی بانوان حت تاثیر قرار خواهد گرفت به ویژه این که مریم منظمی نیز از سمت خود کناره گیری کرده است.

فدراسیون کشتی در ماه های اخیر دچار مشکلات مالی برای تامین ارز مورد نیاز به منظور اعزام تیم هایش به مسابقات بین المللی بوده است. این کمبود خواه یا ناخواه بر برنامه های جاری فدراسیون کشتی اثر می گذارد و بخش بانوان به عنوان قسمتی از ساختار فدراسیون کشتی نیز این تاثیر را خواهد پذیرفت.

کشتی بانوان با مدیریت مریم منظمی در یک سال اخیر رشد قابل توجهی را تجربه کرده و حتی تیم اعزامی کشتی بانوان ایران به مسابقات بین المللی لبنان که اولین اعزام بین المللی کشتی کلاسیک ایران به شمار می رود موفق به کسب قهرمانی شد.

مسابقات کشتی زنان جهان ماه آینده برگزار می شود اما بعید است تیم ملی کشتی بانوان ایران در این مسابقات حاضر شود. پیش از این ، حضور تیم کشتی کلاسیک بانوان ایران در مسابقات جهانی منوط به کسب نتیجه در تورنمنت بیروت دانسته شده بود و در نهایت ایران در آن مسابقات قهرمان شد تا شرط ورود به مسابقات جهانی محقق شود اما مشکل بزرگتر پول است.

در شرایطی که فدراسیون کشتی همانند هر فدراسیون دیگر برای اعزام خود به یورو و دلار نیاز دارد و خبری از تخصیص ارز دولتی به فدراسیون ها نیست ، فدراسیون کشتی ترجیح می دهد پرونده اعزام زنان را حتی باز هم نکند زیرا ناگفته پیداست پولی برای اعزام آن ها به مسابقات جهانی وجود ندارد.

در این شرایط اعزام بانوان به مسابقات جهانی ممکن نیست و به نظر می رسد دختران کشتی گیر باید زمانی دیگر ، رویای حضور با پیراهن ایران در مسابقات جهانی را تحقق بخشند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=13932

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.