تکواندوی قهرمانی بانوان کشور / قهرمانی اکرم خدابنده ، مهسا کیادلیری و دنیا محمدی | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
15

تکواندوی قهرمانی کشور / قهرمانی اکرم خدابنده ، مهسا کیادلیری و دنیا محمدی

  • کد خبر : 14135
  • 12 آبان 1397 - 18:15
تکواندوی قهرمانی کشور / قهرمانی اکرم خدابنده ، مهسا کیادلیری و دنیا محمدی

پرونده رقابت های تکواندوی قهرمانی جوانان و بزرگسالان کشور بسته شد و در دومین و آخرین روز این مسابقات ، تکواندوکاران اوزان زوج با هم رقابت کردند. اکر خدابنده نشان داد هنوز در اوج است ، مهسا کیای جوان و دنیا احمدی به همراه نگین ناصربخت دیگر طلایی های روز دوم بودند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ رقابت های تکواندوی قهرمانی جوانان و بزرگسالان کشور امروز شنبه ۱۲ آبان رقابت های اوزان زوج خود را در خانه تکواندوی فدراسیون پشت سر گذاشت.

در دسته منهای ۴۹ کیلوگرم ، آرمینا احمدی با شکست آیدا خورشیدی در راند طلایی فینالیست شد و دنیا محمدی با نتیجه ۲۳ بر ۳ یاسمن ژاله را شکست داد تا در فینال برابر آرمینا احمدی به میدان برود. دنیا محمدی در فینال با شکست ۱۴ بر یک آرمینا احمدی مقام نخست این وزن را کسب کرد.

در وزن منهای ۵۷ کیلوگرم ، پیروزی مهسا پورمیرزای مقابل حدیث ایده لویی در یک ثانیه مانده به پایان بازی از اتفاقات جالب روز دوم مسابقات بود گرچه مهسا پور میرزای در ادامه به کوثر اساسه باخت و به نیمه نهایی نرسید.

در نیمه نهایی این وزن ، نگین ناصربخت با نتیجه ۳۵ بر ۱۴ کوثر اساسه را شکست داد و به فینال رسید. زهره حسن نتاج نیز با شکست فاطمه اموری در راند طلایی به دیدار پایانی رسید. در فینال ، نگین ناصر بخت با شکست ۲۲ بر ۱۹ زهره حسن نتاج در این وزن قهرمان شد.

در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم ، مهسا جدی با نتیجه ۲۷ بر ۱۵ هانیه اخلاقی را شکست داد و به فینال راه پیدا کرد. مهسا کیادلیری نیز با نتیجه ۳۸ بر ۱۷ سحر مرادی را شکست داد و حریف مهسا در فینال شد اما مهسا جدی در فینال برابر کیادلیری حاضر نشد تا قهرمانی به تکواندوکار جوان مازنی برسد.

در وزن به اضافه ۷۳ کیلوگرم ، غزول مهدوی در راند طلایی توانست شهربانو دامغانی را شکست دهد. مهدوی در اولین تجربه حضورش در رده سنی بزرگسالان با شکست برابر اکرم خدا بنده به مدال برنز رسید البته به صورت مشترک با مریم حقانی از خراسان رضوی. اکرم خدابنده با تجربه نیز با شکست ۱۵بر یک آتوسا کاکاوند قهرمان وزن هشتم مسابقات قهرمانی کشور شد.

نتایج روز نخست مسابقات قهرمانی کشور

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14135

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.