21

سنگ نوردی نوجوانان و جوانان آسیا / محیا دارابیان ؛ دختر طلایی ایران در آسیا

  • کد خبر : 14234
  • 14 آبان 1397 - 17:51
سنگ نوردی نوجوانان و جوانان آسیا / محیا دارابیان ؛ دختر طلایی ایران در آسیا

مسابقات سنگ نوردی نوجوانان و جوانان آسیا در حالی در چین به پایان رسید که یک مدال طلای ارزشمند از سوی یکی از دختران اعزامی ایران کام همه را شیرین کرد. محیا دارابیان بر سکوی قهرمانی آسیا تکیه زد. ستاره آینده سنگ نوردی ایران و ایستاده در سایه بزرگان.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ درخشش محیا دارابیان در مسابقات قهرمانی آسیا در رده نوجوانان بار دیگر بر توانایی های دختر مستعد سنگ نورد ایران مهر تایید زد. او با وجود سن و سال کم ، تجارب ارزشمندی کسب کرده و به سرعت به سوی موفقیت های بزرگ گام بر می دارد.

دارابیان تنها دختر مدال آور ایران در مسابقات آسیایی چین بود. او در ماده سرعت و در رده سنی نوجوانان A دختران با غلبه بر سنگ‌نوردی از چین ، طلایی شد و نمایندگان جین و هند سوم و چهارم شدند.

در رده سنی نوجوانان A ماده لید؛ محیا دارابیان باکسب رتبه پنجم فینالیست شد و در نهایت در فینال نیز با همین رتبه به کار خود خاتمه داد. راحیل رمضانی دیگر سنگ نورد دختر ایران در این بخش بود که با کسب رتبه نهم نتوانست به جمع فینالیست ها برسد. ر رده سنی نوجوانان B ماده بلدرینگ؛ فاطمه پور بحری در رسیدن به فینال ناموفق بود.

رده سنی نوجوانان A در ماده بلدرینگ؛ محیا دارابیان با کسب رتبه پنجم و راحیل رمضانی با کسب عنوان ششم به راحمرحله نهایی رسیدند. در فینال محیا دارابیان به مقام چهارم دست یافت و راحیل رمضانی در رده پنجم قرار گرفت.

بدین ترتیب تک مدال طلای محیا دارابیان سهم حضور دختران ایران در سنگ نوردی نوجوانان و جوانان آسیا بود. با اتمام این مسابقات ، نوبت به رقابت های بزرگسالان آسیا می رسد جایی که الناز رکابی تنها دختر سنگ نورد ایران در این مسابقات است و از شرایط امیدوار کننده ای برای توفیق در این رقابت ها برخوردار است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14234

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.