14

فهرست دعوت شدگان به تیم ملی والیبال امید اعلام شد

  • کد خبر : 14267
  • 15 آبان 1397 - 19:01
فهرست دعوت شدگان به تیم ملی والیبال امید اعلام شد

فهرست دعوت شدگان به تیم ملی والیبال امید اعلام شد و ۱۷ دختر بلند قامت والیبال ایران در اردوی جدید تیم ملی امید شرکت می کنند. این نفرات در لیگ برتر والیبال بانوان نیز به کار گرفته خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس؛ تیم ملی والیبال امید بانوان ایران از ۱۹ آبان در کمپ تیم های ملی بانوان اردو می زند. این اردو قرار است تا ۲۹ آبان به طول بینجامد و ۱۷ بازیکن نیز به این اردو فراخوانده شدند.

دعوت از بازیکنان در شرایطی صورت گرفته که طبق اعلام فدراسیون والیبال ، تیم ملی والیبال امید امسال در مسابقات لیگ برتر والیبال بانوان حاضر خواهد بود و افرادی که به این اردو دعوت شده اند در هفته نخست لیگ برتر والیبال به میدان می روند.

در فهرست دعوت شدگان الهه حلاج، مینا بختیار، محدثه مشتاقی، هانیه مهدی‌زاده از استان اصفهان و سوگند ثابت، سوگند حق‌پرست از استان تهران به همراه رقیه جهانی، زهرا خان محمدی، هانیه حسینی از مازندران به چشم می خورند.

همچنین از استان البرز مهتا یحیی‌پور از استان فارس فاطمه صبوری از استان آذربایجان غربی اسماء سعیدی، معصومه اسماعیلی ، از استان خراسان رضوی، زهرا صالحی ، از استان لرستان فاطمه سلگی ، از استان گلستان رویا فرخی و از استان مرکزی زهرا کریمی در تیم ملی امید حاضر خواهند بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14267

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.