14

برنامه مسابقات دختران کاراته ایران در جام جهانی اسپانیا

  • کد خبر : 14269
  • 15 آبان 1397 - 20:17
برنامه مسابقات دختران کاراته ایران در جام جهانی اسپانیا

برنامه مسابقات دختران کاراته ایران در جام جهانی اسپانیا مشخص شده است و رقابت دختران پرامید ایران در اوزان مختلف به زودی آغاز می شود. حریفانی از کوبا و جمهوری آذربایجان گرفته تا لتونی و بلاروس در آغاز راه برابر کاراته کاهای ایرانی روی تاتامی می روند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس؛ برنامه مسابقات دختران کاراته ایران در جام جهانی اسپانیا مشخص شد. چالش تازه ای برای کاراته زنان ایران آغاز شده است. ملی پوشان کاراته زنان ایران اکنون در آوردگاه مادرید برای رویاهایشان می جنگند.

تیم پر امید ستاره موسوی حریفان خود را شناخته است اما پیش از نگاهی به رقبای ایران در کومیته ، ایران در کاتای تیمی با الناز تقی پور، نجمه قاضی زاده و شادی جعفری زاده دور اول استراحت دارد و سپس با برنده تیم های کاتای اتریش و بلاروس مسابقه می دهد.

اما در کومیته در وزن ۵۰- کیلوگرم سارا بهمنیار اولین مسابقه خود را با کریستین ویچا از لتونی برگزار می کند و اگر پیروز شود در دور بعدی به مصاف برنده رقابت کاراته کاهی جمهوری چک و چین می رود.

در دسته منهای ۵۵ کیلو فاطمه چالاکی نماینده ایران است که باید مبارزه اول را برابر ایرنا شاریخینتا از بلاروس برگزار کند و اگر برنده باشد یک کاراته کای تاجیک را برابر خود می بیند و امید زیادی به موفقیت او وجود دارد به شرطی که خودش باشد.

در وزن منهای ۶۱ کیلو ، رزیتا علیپور نمانیده کاراته ایران باید برابر فریدا آبیوآ از جمهوری آذربایجان قرار بگیرد و در صورتی که از سد این کاراته کای کشور همسایه بگذرد در انتظار مبارزه با حریفی از بلژیک خواهد بود

در وزن منهای ۶۸ کیلوگرم ، کاپیتان پگاه زنگنه در بازگشتش به صحته مسابقات جهانی یک بازی مهم با سرلینز مارتینز از کوبا خواهد داشت و در صورت پیروزی با کاراته کای برنده از دیدار مونته نگرو و روسیه مسابقه می دهد.

در وزن به اضافه ۶۸ کیلو ، حمیده عباسعلی در دور اول مسابقه ای ندارد و استراحت می کند تا در دور دوم با برنده رقابت آفریقایی ها دیدار کند. پیروز مسابقه مصر و سنگال با عباسعلی دیدار می کند. در کومیته تیمی نیز حریف ایران سنگال است که بعید است برابر این تیم کار سختی در پیش داشته باشیم.

پیروزی بر سنگال ما را حریف برنده جدال هلند و بلغارستان می کند و می توان به عبور از این سد نیز امیدوار بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14269

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.