16

کاراته قهرمانی جهان در اسپانیا / حذف غم انگیز حمیده عباسعلی و پگاه زنگنه

  • کد خبر : 14275
  • 16 آبان 1397 - 11:01
کاراته قهرمانی جهان در اسپانیا / حذف غم انگیز حمیده عباسعلی و پگاه زنگنه

مسابقات کاراته قهرمانی جهان در اسپانیا در حالی دنبال شد که ۲ نماینده ایران در کومیته انفرادی به شکل غم انگیزی حذف شدند. حمیده عباسعلی و پگاه زنگنه نتوانستند از سد حریفان خود عبور کنند. حالا ایران ۳ نماینده دیگر در کومیته انفرادی بانوان دارد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس؛ رقابت های کاراته قهرمانی جهان در مادرید پایتخت اسپانیا برگزار می شود و تیم ملی کاراته زنان ایران در دو بخش کاتا و کومیته در این رقابت ها حضور دارد اما روز نخست مسابقات با حذف غم انگیز حمیده عباسعلی و پگاه زنگنه همراه شد.

پس از این که در روز اول مسابقات سه شنبه ۱۵ آبان فاطمه صادقی در کاتای انفرادی با ۲ برد و ۲ باخت از دور رقابت ها کنار رفت نوبت به کومیته کاها رسید و حمیده عباسعلی و پگاه زنگنه روی تاتامی رفتند اما حضور آن ها در میدان با توفیق همراه نبود.

در وزن ۶۸- کیلوگرم پگاه زنگنه ، کاپیتان تیم ملی ایران در دور اول برابر سرلینز مارتینز از کوبا ۳ بر یک شکست خورد تا منتظر تعیین وضعیت مارتینز برای راهیابی به مرحله رپه شارژ بماند اما ا شکست سرلینز مارتینز کوبایی مقابل کاراته کای روس ، پگاه زنگنه از دور مسابقات حذف شد.

در دسته ۶۸+ کیلوگرم ، حمیده عباسعلی نماینده پر امید کاراته ایران در دور اول برابر شیما ابوالیزید از مصر به میدان رفت و با شکست شوکه کننده ۴ بر ۲ در انتظار حضور احتمالی در رپه شارژ ماند.

در ادامه مسابقات شیما ابوالیزید مصری نتوانست به مرحله پایانی صعود کند و این به معنای حذف حمیده عباسعلی و نرسیدن او به جدول شانس مجدد بود. ایران ۳ کاراته کای دیگر در کومیته انفرادی زنان دارد. رزیتا علیپور در منهای ۶۱ کیلوگرم ، فاطمه چالاکی در منهای ۵۵ کیلوگرم و سارا بهمنیار در منهای ۵۰ کیلو ، امروز چهارشنبه ۱۶ آبان در مادرید روی تاتامی می روند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14275

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.