عصمت داوودی کیا ؛ ستاره کم نام و نشان مس از رامهرمز می آید | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
20

عصمت داوودی کیا ؛ ستاره کم نام و نشان مس از رامهرمز می آید

  • کد خبر : 14281
  • 16 آبان 1397 - 12:27
عصمت داوودی کیا ؛ ستاره کم نام و نشان مس از رامهرمز می آید

لیگ برتر فوتسال بانوان امسال ستاره های جدیدی را معرفی کرده است. یکی از این ستاره ها یک بازیکن از رامهرمز خوزستان است. عصمت داوودی کیا ستاره کم و نام و نشان مس رفسنجان با وجود آسیب دیدگی اش در ابتدای فصل از زمانی که به میادین بازگشته عملکرد جالبی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس؛ عصمت داوودی کیا ، بازیکنی است که در فوتسال ایران نام او را کمتر شنیده ایم اما او با درخشش خود به تدریج همه را مجاب می کند که نگاهی متفاوت با یک بازیکن معمولی به او داشته باشند.

با گذشت ۲۳ سال سن ، او امروز به بازیکنی تبدیل شده است که به نظر می رسد می تواند به سرعت مسیر پیشرفت را طی کند مشروط بر این که در موفقیت هایش ثبات داشته باشد.

۸ سال قبل زمانی که ۱۵ ساله بود زیر نظر یک مربی به نام نرگس علوانی در رامهرمز وارد فوتسال شد . مربی ای که عصمت داوودی کیا در مورد او می گوید زندگی فوتسالی اش را به او مدیون است. از آن زمان به بعد در مسابقات سطوح استانی و کشوری در دسته های دوم و اول بازی کرد و درخشش او ، پایش را به یک تیم لیگ برتری باز کرد.

بازیکن گلزن مس رفسنجان از هفته هشتم و پس از طی آسیب دیدگی تقریبا بلند مدتش ، وارد لیگ شد و جالب است که از آن زمان به بعد در اغلب بازی ها برای مس گل زده است. ثبت آمار ۹ گل در ۵ بازی ، فوق العاده است.

مورد ویژه او این است که او سال گذشته در نیم فصل به مس رفسنجان پیوست و برای اولین بار ، حضور در لیگ برتر را تجربه کرد. به عنوان بازیکنی از رامهرمز در استان خوزستان ، عصمت داوودی کیا هرگز شانس بازی در لیگ برتر را پیدا نکرده بود. گفتگوی او با پایگاه خبری ورزش زنان ایران را بخوانید:

نقش اعتدادی در مس

با اضافه شدن فاطمه اعتدادی به مس ، روز به روز شرایط مس رفسنجان بهتر شد و همه شاهد این موضوع بودند. ما می خواهیم این روند را با یکدلی و اتحاد تا پایان فصل ادامه دهیم. حضور فاطمه اعتدادی باعث خوشحالی همه ماست. ما می توانیم چیزهای زیادی از او یاد بگیریم.

مس یک باشگاه حرفه ای است

همه بازیکنان مس با تمام وجود می خواهند که در جمع ۴ تیم بالای جدول باشیم و به پلی آف صعود کنیم. سرمربی تیم ، عاطفه رضایی هم با تمام وجود پشت تک تک بازیکنان است و یکی از بهترین و خوش اخلاق ترین مربیانی است که تاکنون دیده ام.

امتیازات تیم های سوم تا هفتم جدول بسیار نزدیک است و با حفظ این روند مثبت خیلی زود به جایگاهی که لیاقت مس است می رسیم. باشگاه مس یک باشگاه حرفه ای است و امکانات خوبی در اختیار ما می گذارد.

۹ گل در ۵ بازی ؛ ما یک تیم هستیم

خدا را شاکرم که می توانم با گل هایم به تیم کمک کنم. ابتدای فصل به دلیل کشیدگی عضله چهار سر ران ، آسیب دیدم و ۷ هفته بیرون از میدان بودم اما از بازی با شهرداری رشت به لیگ برگشتم و خوشحالم که تا هفته دوازدهم ۹ گل برای مس به ثمر رسانده ام.

این گل ها هم حاصل کمک تمام تیم است و برایم چیزی خوشایندتر از این نیست که بتوانم به تیم و مربی ام کمک کنم. ما یک تیم هستیم و در مس ، موفقیت فردی معنایی ندارد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14281

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.