10

ایراندوست : آسیب دیدگی فروغ موری ناگوار بود/ فروغ به حمایت روانی نیاز دارد

  • کد خبر : 14291
  • 16 آبان 1397 - 14:06
ایراندوست : آسیب دیدگی فروغ موری ناگوار بود/ فروغ به حمایت روانی نیاز دارد

مریم ایراندوست سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی می گوید چرا باید تمرین تیم ملی در روز پیش از اعزام تا حدی شدت داشته باشد که به چنین مصدومیتی برای فروغ موری منجر شود؟ ایراندوست می گوید آسیب دیدگی فروغ موری یک اتفاق ناگوار برای او و ملوان است و فروغ برای بازگشت به حمایت روانی نیاز دارد.

مریم ایراندوست در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس؛  درباره آسیب دیدگی فروغ موری در تمرین تیم ملی فوتبال اظهار کرد: موضوع مصدومیت و عمل جراحی فروغ موری برای من و باشگاه ملوان یک اتفاق ناگوار است. ما به سختی قادر به هضم این موضوع هستیم و برای او عمیقا متاسفیم.

او ادامه می دهد: “تعجب می کنم که چرا تمرین پیش از اعزام باید تا این حد شدت داشته باشد؟ آسیب دیدگی فروغ موری ، هم زندگی ورزشی او را تحت تاثیر قرار داد و هم برنامه های ملوان برای لیگ برتر فوتبال بانوان را مختل کرد.”

سرمربی ملوان درباره جانشین موری در تیمش می گوید:  “ما در پست فروغ ، غیر از او نتوانستیم بازیکن دیگری جذب کنیم و همه دارایی ما نفرات سابق به اضافه بازیکنانی است که در گذشته با ما بودند و اکنون به تیمشان برگشته اند. فروغ موری بخش مهمی از برنامه های ملوان بود و اکنون باید بدون این بخش مهم وارد لیگ شویم.”

ایراندوست به اهمیت حمایت روانی موری اشاره می کند: “سلامتی او برای ما مهم است اما از نظر روحی ضربه بزرگی به او وارد شده است. بحث پزشکی یک قسمت ماجراست و موضوع مسائل روانی فروغ موری ، بحث دیگر . در حال حاضر مورد دوم ، مهم تر است. او مدت ها به دلیل آسیب رباط صلیبی مصدوم بود و پس از پایان مصدومیت با انگیزه وصف نشدنی و آمادگی بالا منتظر بازگشت به میادین بود که این اتفاق برایش رخ داد.”

او در توصیف ارزش فروغ موری می گوید: “در فوتبال ایران ، مثل فروغ ندیده ام. او هر چه را که یک ورزشکار حرفه ای باید داشته باشد ، با خود دارد. او هر روز یک جلسه با تیم و 2 جلسه به طور انفرادی تمرین دارد و درصد پروتئین و چربی تغذیه اش کنترل می شود و مثل یک فوتبالیست حرفه ای تمرین می کند. ما یک بازیکن حرفه ای را از دست دادیم و این شوک بدی است.”

سرمربی ملوان به آینده فروغ موری امیدوار است: “ما می دانیم که او باید برگردد. این روزهای دشوار برای او تمام می شود و همه باید به او کمک کنند که ذهن و روان او را مهیای بازگشت و جنگیدن کنند.”

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14291

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.