13

سارا آذری و سپیدار قائم شهر : هنوز اسپانسر نداریم / نگاهمان به نیمه بالای جدول است

  • کد خبر : 14295
  • 16 آبان 1397 - 15:40
سارا آذری و سپیدار قائم شهر : هنوز اسپانسر نداریم / نگاهمان به نیمه بالای جدول است

سارا آذری سرمربی تیم فوتبال سپیدار قائم شهر تیمش را آماده حضور در فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان می کند. او می گوید تیمش هنوز اسپانسر ندارد و همه مخارج تیمش تاکنون با خودش بوده. آذری همچنین از جاه طلبی اش برای حضور سپیدار در نیمه بالای جدول لیگ برتر فوتبال بانوان سخن گفته است.

سارا آذری در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ اظهار کرد: تمرینات تیم سپیدار قائم شهر برای حضور در لیگ برتر فوتبال بانوان مدت ها است که آغاز شده البته در شروع راه ، تمام تیم را در اختیار نداشتیم اما به تدریج تیم در حال کامل شدن است.

او اضافه کرد: حدود ۹۰ درصد ساختار تیم از دختران فوتبالیست بومی مازندران تشکیل شده است. این اولین سالی است که وارد لیگ برتر می شویم و می دانیم سختی ها برای ما چندین برابر است.

سرمربی تیم سپیدار قائم شهر گفت: تمام مخارجی که تاکنون برای این تیم شده هزینه شده از جیب شخصی من بوده و هنوز اسپانسری برای حضور در لیگ نداریم اما برای تامین هزینه سفر و اسکان با چندین نفر در خارج از استان مازندران صحبت کردیم و قرار بر همکاری و کمک آن ها است.

آذری عنوان کرد: در سال اول حضور در لیگ برتر باید به گونه ای پیش برویم که جایگاهی مناسب در جدول به دست آوریم. می دانیم که تیم های لیگ برتری سطح کیفی بالایی دارند و ما تنها تیمی هستیم که تجربه اولمان است.

او اضافه کرد: هدف ما ، تنها بقا در لیگ برتر نیست. نگاه ما به سمت نیمه بالای جدول است. ما چالش های زیادی داریم اما در عین حال ایمان به تلاش و انگیزه در تیم ما وجود دارد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14295

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.