تکواندوی انتخابی تیم ملی ؛ پیروزی کیمیا علیزاده و شکست ناهید کیانی | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
22

تکواندوی انتخابی تیم ملی ؛ پیروزی کیمیا علیزاده و شکست ناهید کیانی

  • کد خبر : 1433
  • 08 اسفند 1396 - 11:03

به گزارش IWSPORTS  ، مسابقات تکواندو ورورد به اردوی تیم ملی بزرگسالان زنان با حضور 93 تکواندوکار به میزبانی فدراسیون تکواندو برگزار شد و مدعیان حضور در تیم ملی به رقابت با هم پرداختند. در پایان رقابت تکواندوکاران تکواندوی انتخابی ، نفرات اول و دوم و منتخبین کادر فنی به اردو راه پیدا می‌کنند. در این […]

به گزارش IWSPORTS  ، مسابقات تکواندو ورورد به اردوی تیم ملی بزرگسالان زنان با حضور 93 تکواندوکار به میزبانی فدراسیون تکواندو برگزار شد و مدعیان حضور در تیم ملی به رقابت با هم پرداختند.

در پایان رقابت تکواندوکاران تکواندوی انتخابی ، نفرات اول و دوم و منتخبین کادر فنی به اردو راه پیدا می‌کنند. در این مسابقات کیمیا علیزاده شاخص ترین چهره تکواندوی زنان ایران توانست با شکست دادن حریفان خود و پس از پشت سر گذاشتن آسیب دیدگی خود ، در وزن خود قهرمان شود.

کیمیا علیزاده که در این دوره از مسابقات انتخابی تیم ملی در وزن پنجم شرکت کرد در مبارزه اول با نتیجه ۲۳ بر صفر برنده شد.  در مبارزه دوم در برابر الهه شیدایی، در حالیکه بازی 2 بر 2 پیش می رفت کیمیا با یک ضربه به صورت حریف سه امتیاز گرفت.

در این زمان ، به دلیل اصابت ضربه به صورت شیدایی با تشخیص کادر پزشکی، داور مسابقه خاتمه بازی را به نفع کیمیا اعلام کرد و کیمیا به فینال راه یافت و نهایتا در فینال وزن پنجم با نتیجه ۱۰ بر ۲ پیروز میدان شد.

نگاهی به اوزان مختلف ؛ شکست پور اسماعیل آسیب دیده

در وزن اول تکواندوی انتخابی، مریم ملکوتی و  نگین ناصری پور اول و دوم شدند. در وزن دوم عنوان قهرمانی به سودابه پورصادقی رسید. پور صادقی برای کسب این عنوان حدیث پورکاظمی را در فینال شکست داد.

در ادامه مسابقات تکواندوی انتخابی در وزن سوم کوثر اساسه توانست به مقام قهرمانی برسد و کیانا احمدی صاحب عنوان دوم شد. ناهید کیانی در این دسته وزنی مغلوب کوثر اساسه شد.

در وزن چهارم زهرا شیدانی با پیروزی برابر پریسا جوادی به مقام نخست رسید. در وزن پنجم در حالی که همه نگاه ها به کیمیا علیزاده بوه شگفتی خاصی اتفاق نیفتاد و کیمیا قهرمان شد.

در وزن ششم رقابت های تکواندوی انتخابی ملیکا میرحسینی برابر آوا رمضانی به پیروزی رسید و قهرمان این وزن شد.د ر وزن هفتم زینب اسماعیلی با غلیه بر فاطمه مصطفایی مقام نخست را کسب کرد.

در وزن هشتم و پایانی مسابقات زهرا فاضل موفق شد زهرا پور اسماعیل را شکست دهد. زهرا پوراسماعیل با مصدومیتی کهنه در ناحیه پاشنه پا دست و پنجه نرم می کند. این بازی با نتیجه ی 5بر 2 به سود فاضل به پایان رسید و در سه راند کامل انجام شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=1433

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.