14

هفته پنجم و ششم لیگ تکواندو ؛ مصاف کن با داتیس یزد و ققنوس جویبار

  • کد خبر : 14364
  • 18 آبان 1397 - 12:52
هفته پنجم و ششم لیگ تکواندو ؛ مصاف کن با داتیس یزد و ققنوس جویبار

هفته پنجم و ششم لیگ تکواندوی بانوان جام کوثر شنبه ۱۹ آبان برگزار می شود. تیم لوازم خانگی کن صدرنشین مسابقات در ۲ بازی خود باید با تیم های سرسخت داتیس یزد و ققنوس جویبار مسابقه دهد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ هفته پنجم و ششم از دور رفت لیگ برتر تکواندوی زنان ایران موسوم به جام کوثر روز شنبه ۱۹ آبان در خانه تکواندوی فدراسیون در تهران برگزار می شود و تیم های شرکت کننده ۲ مسابقه برگزار می کنند.

از هفته پنجم و طبق برنامه از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح و به طور همزمان ۴ مسابقه برگزار می شود که دیدار تیم صدرنشین لوازم خانگی کن برابر داتیس یزد بازی جذابی خواهد بود ضمن این که به طور همزمان تیم های هیئت تکواندوی کرج و ققنوس جویابر برابر هم قرار می گیرند.

در سایر بازی های هفته اول ، از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه ، هیئت تکواندوی شمیرانات با هیئت استان گلستان مسابقه می دهد و تیم بنیاد گیلان ، تیم دوم جدول برابر تیم هیئت جنوب شرق تهران مبارزه می کند. از ساعت ۱۱ هیئت بهار همدان برابر هیئت استان تهران قرار می گیرد.

در دیگر بازی های هفته پنجم از ساعت ۱۱ ، هیئت جنوب غرب تهران با هیئت استان البرز ، آینده سازان لوازم خانگی کن برابر هیئت شمال شرق تهران و هیئت ورامین با هیئت چهار محال و بختیاری دیدار می کنند.

سپس مسابقات هفته ششم در نوبت عصر آغاز می شود که از ساعت ۱۴ تیم های لوازم خانگی کن و ققنوس جویبار مهم ترین بازی هفته ششم را برگزار خواهند کرد. همچنین در همین ساعت به صورت همزمان ، داتیس یزد با هیئت ورامین ، هیئت چهارمحال و بختیاری با هیئت استان تهران و بنیاد گیلان با هیئت جنوب غرب تهران مسابقه می دهند.

سرانجام در دور پایانی رقابت ها و در ۴ بازی باقی مانده از هفته ششم لیگ تکواندوی بانوان ، از ساعت ۱۶ ، چهار مسابقه دیگر برگزار می شود که آینده سازان لوازم خانگی کن با هیئت گلستان ، هیئت بهار با هیئت شمال شرق تهران ، هیئت شهرستان کرج با هیئت استان البرز و هیئت شمیرانات با هیئت جنوب شرق تهران رودررو می شوند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14364

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.