18

عشق شیرازی ها به بسکتبال ؛ صدرای شیراز تیم بدون دستمزد لیگ

  • کد خبر : 14393
  • 18 آبان 1397 - 17:43
عشق شیرازی ها به بسکتبال ؛ صدرای شیراز تیم بدون دستمزد لیگ

سرور روانی پور سرمربی تیم بسکتبال صدرای شیراز می گوید صدرای شیراز تیم بدون دستمزد لیگ است و بازیکنان و مربیان این تیم پولی دریافت نمی کنند. روانی پور همچنین از وضعیت تعامل بین آموزش و پرورش و بسکتبال استان فارس گلایه کرده است.

سرور روانی پور در گفتگو با  پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ پس از پیروزی تیمش صدرای شیراز برابر نارسینای تهران در هفته دوم لیگ برتر بسکتبال بانوان اظهار کرد: استان فارس همیشه در بسکتبال پتانسیل خوبی داشته است و بیشترین مشکلی که ما تاکنون داشته ایم نبود حامی مالی بوده است. اگر بسکتبال فارس یک حامی بلند مدت داشته باشد قطعا در آینده از بسکتبال فارس خبرهای خوشی خواهید شنید.

او اضافه کرد: ما از مسئولین می خواهیم که ابزار کار به ما بدهند. ابزار هم چیزی جز سالن مناسب و پشتیبانی مالی برای تشکیل و پیشرفت تیم ها نیست. یکی از مشکلات ما در بسکتبال شیراز این است که بازیکنان مستعد در سطح آموزش و رورش همانجا نگاه داشته می شوند و اجازه رشد به آن ها داده نمی شود یعنی تعامل بین ورزش آموزش و پرورش و ورزش قهرمانی وجود ندارد و متاسفانه راه حلی برای این معضل پیدا نشده است.

سرمربی تیم بسکتبال صدرای شرایز گفت: ما می خواهیم در جمع 4 تیم برتر مرحله گروهی باشیم و بتوانیم به پلی آف برسیم و به احتمال 90 درصد این اتفاق رخ خواهد داد. هدف ثانویه ما این است که در پلی آف هم بتوانیم نتیجه بگیریم. با رسیدن مسابقات به پلی آف ، بازی ها سنگین تر می شود و امیدوارم مسئولان ورزش استان فارس و شهر صدرا کمک کنند تا این تیم با قدرت ادامه دهد.

روانی پور عنوان کرد: من در تیم صدرای شیراز یک ریال دستمزد نمی گیرم و وضعیت همه بازیکنان ما هم به همین شکل است و تا این لحظه هیچ قرارداد مالی نداریم . شهر صدرا حمایت لجستیکی و اعزام های تیم را بر عهده گرفته است در حالی که در بسیاری از تیم ها ، وضعیت مالی قابل قبولی حاکم است.

گفتنی است تیم بسکتبال صدرای شیراز امروز جمعه ۱۸ آبان در دیداری معوقه از هفته دوم لیگ برتر بسکتبال بانوان در شیراز به دیدار تیم نارسینای تهران رفت و حریفش را ۸۷ بر ۷۳ شکست داد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14393

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.