الناز رکابی پس از فینال سنگ نوردی آسیا : ناراضی نیستم / بولدرینگ یک بازی فکری است | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
16

نظرات الناز رکابی پس از فینال سنگ نوردی آسیا : ناراضی نیستم / بولدرینگ یک بازی فکری است

  • کد خبر : 14410
  • 19 آبان 1397 - 13:06
نظرات الناز رکابی پس از فینال سنگ نوردی آسیا : ناراضی نیستم / بولدرینگ یک بازی فکری است

الناز رکابی سنگ نورد خوشنام ایران در مسابقات سنگ نوردی قهرمانی آسیا در ژاپن در فینال ماده بولدرینگ به مقام ششم رسید. او اکنون می گوید از عملکرد در فینال ناراضی نبوده گرچه فینال آسیا یکی از بهترین مسابقاتی بوده که الناز تجربه کرده است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس؛ مسابقات سنگ نوردی قهرمانی آسیا در کورایوشی ژاپن به کام الناز رکابی تنها دختر سنگ نورد ایران در این مسابقات پیش نرفت.

او البته توانست در ماده بلدرینگ به فینال برسد اما شرایط فینال برای او مناسب نبود. او که همراه با 5 ژاپنی آماده به این مرحله رسیده بود در رسیدن به بالای دیواره مشکلات زیادی را در پیش روی خود دید و در نهایت با رتبه ششم ، مسابقات را در این بخش به پایان رساند.

رکابی پس از این مسابقات گفت:  این مسابقه سخت‌ترین مسابقه‌ای بود که تابه حال در آن شرکت کرده بودم. می‌توانم بگویم تمام بهترین سنگ نوردان آسیا در این مسابقات حضور داشتند و چون مسابقات در ژاپن برگزار می‌شد که کشوری صاحب قدرت در این رشته است  کیفیت و کمیت بسیار خوبی داشت.

ملی پوش سنگ نوردی ایران ادامه داد: از این که در مرحله فینال با 5 سنگ نورد ژاپنی رقابت می‌کردم حس بسیار خوبی داشتم زیرا هر یک در جهان حرفی برای گفتن دارند و تیم ملی ژاپن هم تیم اول جهان است. بدیهی است که این شرایط در عین حال، رقابت را بسیار سخت و استرس زا می‌کند.

سنگ نورد زنجانی عنوان کرد: از خودم اصلاً ناراضی نیستم. من تمام تلاشم را به کار بستم و کمبود توانایی بدنی احساس نکردم. مسیرها بسیار چالش برانگیز و فکری بود و چالش سختی پیش روی من قرار داد.

الناز بابت این که نتوانسته در فینال سنگ نوردی آسیا روی سکو برود از همه عذرخواهی کرد و گفت: با وجود این که آمادگی‌اش را داشتم نتوانستم روی سکو برود اما سنگ نوردی بولدرینگ همین است و علاوه بر خصوصیات کلی رشته سنگ نوردی، یک بازی فکری هم هست.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14410

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.