هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان / انهدام پارس آرا و پیروزی صدر جدولی ها | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
10

هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان / انهدام پارس آرا و پیروزی صدر جدولی ها

  • کد خبر : 14412
  • 19 آبان 1397 - 15:22
هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان / انهدام پارس آرا و پیروزی صدر جدولی ها

در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان مدعیان حریفان خود را از پیش رو برداشتند. حفاری در اهواز دریژنوی جسور را شکست داد ، نامی نو در اصفهان از سد شهرداری رشت عبور کرد و دختران کویر نیز در کرمان از سد استقلال ساری گذشت.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز شنبه 19 آبان با برگزاری 5 مسابقه به انجام رسید و در روزی که تیم هیئت خراسان رضوی با قرعه استراحت روبرو بود ، تیم های مدعی بر حریفان غلبه کردند و شگفتی خاصی رخ نداد.

ملی حفاری خوزستان ۷ دریژنو فرخ شهر ۴ / دریژنو سرسخت بود

در اهواز تیم صدرنشین حفاری خوزستان برابر حریف جان سختش پیروز شد. شکست با ۳ اختلاف برابر بهترین تیم حال حاضر فوتسال ایران در زمین حریف نمی تواند نتیجه ناامید کننده ای برای دریژنو باشد. حفاری با این پیروزی به روند بردهای پیاپی خود ادامه داد.

شاگردان زیور بابایی در هر ۱۲ بازی خود در این فصل پیروز شده اند و صدرنشین بلا منازع هستند و خطری این تیم را تهدید نمی کنند. در این مسابقه 3 بازیکن برای حفاری دبل کردند. فرشته خسروی ، سحر پاپی و مهتاب بنایی دو گل و فاطمه پاپی یک گل برای میزبان اهوازی به ثمر رساندند.

در ترکیب تیم دریژنو الهام کریمی 2 گل زد ، الهام یزدانی و بهاره حسین پوریان نیز هر کدام یک گل به ثمر رساندند.

نامی نو اصفهان ۶ شهرداری رشت ۲ /  در تسخیر سارا

در اصفهان ، نامی نو موفق شد در دیدار با تیم سخت کوش شهرداری رشت یک برد دیگر کسب کند و در رده دوم جدول باقی بماند. در این بازی سارا شیربیگی بار دیگر درخشید و با به ثمر رساندن ۴ گل ستاره بی بدیل این هفته لیگ بود.

فاطمه شریف شریف مثل بازی با پالایش نفت ، در این بازی هم برای نامی نو گلزنی کرد تا ثبات همیشگی اش را همچنان به نمایش بگذارد. نسترن مقیمی دیگر بازیکن گلزن تیم تحت هدایت شهناز یاری در این بازی بود. برای شهرداری رشت هم فاطمه حسینی نیا و مریم حکمتی گلزنی کردند.

دختران کویر مس کرمان ۹ استقلال ساری ۲ / پیروزی با ارژنگی و دوقلوها

تیم دختران کویر پس از استراحت در هفته نخست دور برگشت ، در خانه کار سختی برابر استقلال ساری نداشت به ویژه این که استقلال ساری با غیبت فریبا میرزا جانی و ستاره محمدی شرایط خوبی نداشت.

برتری قاطع دختران کویر مس در این بازی به این تیم کمک کرد همچنان رتبه سوم خود در جدول رده بندی را حفظ کند. دیدن نام فاطمه ارژنگی در بین گلزنان عجیب نیست. ارزشمندترین بازیکن نیم فصل اول لیگ در این بازی هت تریک کرد.

دیگر بازیکن هت تریک کنندهاین بازی نرگس کریمی نسب بود که او هم ۳ گل زد و نجمه کریمی نسب ۲ گل به ثمر رساند ضمن این که یک گل نیز توسط بازیکنان استقلال ساری وارد دروازه تیمشان شد. نسیم نوازنده و ژاله قطبی هم برای استقلال گلزنی کردند.

پویندگان صنعت فجر شیراز ۶ پالایش نفت آبادان ۴ / پیروزی با ارزش

در یکی از دو بازی شیراز ، تیم پویندگان صنعت با هدایت ستاره زارع موفق شد در یک بازی دیدنی و نزدیک ۶ بر ۴ از سد مدافع عنوان قهرمانی ، پالایش نفت آبادان عبور کند.

آسیه بهرامی ۲گل ، شهین افلاکی ، نسیمه غلامی ، زهرا احمدی زاده و مریم چرخاوی گلزنان تیم شیرازی در این بازی بودند. این پیروزی از این نظر برابر پویندگان اهمیت داشت که توانست تیم ستاره زارع را به رده چهارم برساند و در مقابل پالایش نفت به رده ششم سقوط کرد.

برای تیم پالایش نفت آبادان با هدایت خدیجه پور بهبهانی در این بازی ، سهیلا ملمولی 2 گل و فاطمه خورنگ یک گل زدند و یکی از گل های تیم میهمان توسط بازیکن حریف به ثمر رسید.

پارس آرای شیراز ۳ مس رفسنجان ۱۶ / باور نکردنی و دیگر هیچ

در عجیب ترین بازی هفته سیزدهم ، پارس آرا در خانه نابود شد. هیچی تیمی در این فصل نتوانسته بود تا این اندازه گل بزند و مس رفسنجان با پیروزی ۱۶ بر ۳ ، قاطع ترین برد این فصل را کسب کرد.

دریافت ۱۶ گل از سوی تیم پارس آرای شیراز اتفاق عجیبی بود که همه را شگفت زده کرد. مس رفسنجان که به تیم قدرتمندی تبدیل شده است در این بازی در فرصت های گلزنی خود به بهترین شکل استفاده کرد.

عصمت داوودی کیا در این بازی یک تنه ۵ گل برای مس به ثمر رساند تا آمار گل هایش را به ۱۴ گل در ۶ بازی برساند! سحر زمانی با تکمیل پوکر خود ، ۴ گل زد ، فاطمه اعتدادی بازیکن باارزش مس در این بازی هت تریک کرد و محدثه محمدی هم مثل اعتدادی ۳ گل به ثمر رساند و دیگر گل مس را زهرا قلی زاده وارد دروازه حریف کرد.

زهرا خورنگ دو گل و یاسمن پاک جو یک گل برای پارس آرا به ثمر رساندند.

 

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14412

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.