آغاز دور رفت لیگ دسته اول بدمینتون بانوان کشور در رشت و کرمانشاه با حضور 10 تیم | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
16

آغاز دور رفت لیگ دسته اول بدمینتون در رشت و کرمانشاه

  • کد خبر : 14426
  • 19 آبان 1397 - 16:32

دور رفت لیگ دسته اول بدمینتون بانوان در رشت و کرمانشاه برگزار می شود. فدراسیون بدمینتون اعلام کرده مسابقات گروه های ۲ گانه لیگ دسته اول را به طور همزمان از ۲۴ آبان در این دو شهر آغاز خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ بر اساس اعلام فدراسیون بدمینتون لیگ دسته اول بدمینتون بانوان کشور از روز ۲۴ آبان آغاز می شود و ۱۰ تیم حاضر در این مسابقات در قالب ۲ گروه ۵ تیمی به مصاف هم خواهند رفت و آغاز دور رفت لیگ دسته اول بدمینتون در رشت و کرمانشاه صورت می گیرد.

مسابقات هر گروه به صورت متمرکز و مجزا و به شیوه رفت و برگشت برگزار می شود که بر این اساس ، میزبانی گروه یک این رقابت ها به رشت و میزبانی گروه دوم این پیکارها به شهر کرمانشاه سپرده شده است.

در گروه نخست ، تیم های میلاد اسپرت ، مهر و ماه ، کیهان سیاحت مشهد ، یک تیم از کرمانشاه و یک تیم از گیلان در رشت با هم دیدار می کنند و در گروه دوم ، شمیرانات ، قم ، شهروند ساری ، زنجان و آکادمی شاهرود در کرمانشاه مقابل هم قرار می گیرند

این مسابقات طی روزهای ۲۴ و ۲۵ آبان در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شود و طی ۲ روز به پایان می رسد تا تیم ها آماده دور برگشت شوند. میزبانان دور برگشت این مسابقات هنوز مشخص نشده اند.

پیش بینی می شود در لیگ دسته اول شاهد حضور جوانان بدمینتون باز و بازه های سنی پایه باشیم.

عکس : تزیینی

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14426

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.