واکنش کاربران فضای مجازی به ورود گزینشی زنان به ورزشگاه ها | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
13

واکنش کاربران فضای مجازی به ورود گزینشی زنان به ورزشگاه ها

  • کد خبر : 14432
  • 19 آبان 1397 - 17:18
واکنش کاربران فضای مجازی به ورود گزینشی زنان به ورزشگاه ها

کاربران فضای مجازی به ورود گزینشی زنان به ورزشگاه ها واکنش نشان داده اند. این واکنش ها از عکس تا توییت و مطالب در کانال های تلگرامی ، نوعی اعتراض مجازی به گزینشی بودن حضور بانوان در ورزشگاه است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا با حضور گزینشی ۳۰۰ تماشاگر زن همراه بود و همه تماشاگران به صورت عادلانه و آزاد نتوانستند این بازی را از نزدیک تماشا کنند.

کاربران شبکه های اجتماعی با نگاه اغلب توام با طنز تلخ و انتقادی در توییتر ، تلگرام و اینستاگرام این حضور گزینشی را مورد نکوهش قرار دادند. نمونه آن هم همین تصویر بالا است که کاربری در مورد آن با کنایه نوشته : ‏اینم از آزادی ورود بانوان به استادیوم دیگه چی میخواید آخه!

کاربری به نام سارا در توییتر نوشته : یه سری از زنان رو به صورت گزینشی بردن ورزشگاه آزادی باز بعضی از مسئولین میگن چرا این کارو کردید و مشکل داره . به نظرم بازی بعد برای جلوگیری از آبروریزی همون جواد رضویان و اکبر عبدی و… رو گریم کنیدو بیارید تو ورزشگاه که بگیم بانوان هم میتونن وارد ورزشگاه بشن

این هم واکنش یکی از کاربران است به لیلا صوفی زاده نایب رئیس فدراسیون فوتبال پیش از بازی : نایب رییس فدراسیون گفته ۳۰۰ نفر از بانوان میتونن فینالو از نزدیک ببینن و چون مراجعه‌کننده‌ها بیشترن باید به صورت تصادفی انتخاب بشن. خانوما برید تو پیاله خوب هم بخورید لطفا!

یک کاربر دیگر اینطور نوشته :”بانوان برای تماشای بازی پرسپولیس و کاشیما، مجوز حضور در استادیوم آزادی را دریافت کردند” ظاهرا جذاب به نظر میرسه اما وقتی به فیلترها و انتخاب گزینشی فکر میکنی میفهمی با چه مدیران ترسناکی طرف هستیم.

‏و نظر یک کاربر دیگر نیز جالب است: زن ها تو ایران به دو دسته تقسیم میشن. زن هایی که با دیدن زانوی فوتبالیست ها تحریک میشن و نمیتونن برن استادیوم، و زن هایی که با دیدن زانوی فوتبالیست ها تحریک نمیشن، اینا میتونن برن استادیوم!

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14432

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.