18

سوپر لیگ بسکتبال در راند دوم ؛ پالایش نفت کار را تمام می کند؟

  • کد خبر : 1447
  • 09 اسفند 1396 - 16:21

دور دوم از مراحل 3 گانه پایانی سوپر لیگ بسکتبال زنان ایران روز های پنج شنبه و جمعه 10 و 11 اسفند در آبادان برگزار می شود و پالایش نفت در خانه به دنبال حفظ صدرنشینی است.

به گزارش IWSPORTS ، چند هفته پس از رقابت 4 تیم راه یافته به مرحله پایانی سوپر لیگ A بسکتبال زنان ایران در کرمان ، حالا رقابت به خوزستان کشیده شده است.

پالایش نفت آبادان میزبان دومین دور از مسابقات است و ساسان کرمان ، گاز تهران و گروه بهمن تیم هایی هستند که در این مرحله برای موفقیت می جنگند. رقابتی برای قهرمانی که بخش دوم از دورهای سه گانه مرحله پایانی است.

پالایش نفت آبادان در خانه فرصت خوبی برای تمام کردن کار دارد. آن ها در 2 بازی آغازین این مرحله در کرمان گاز تهران و ساسان کرمان را شکست دادند و با کسب 2 پیروزی دیگر در خانه می توانند خود را به یک قدمی جام برسانند.

کسی می تواند معادلات قهرمانی را بر هم بزند؟ شاگردان زهرا مرتضی زاده نقش اصلی را در پاسخ به این سوال ایفا می کنند. آبادان روی کاغذ امید اول قهرمانی است و بعید نیست در پایان این مرحله آن ها را با 4 برد در آستانه قهرمانی ببینیم اما سایر تیم ها را نباید فراموش کرد.

مژگان خدادادی ، الناز سیاهی ، معصومه اسماعیل زاده و ساغر آجیلی و انیس مرادی بخشی از توان فوق العاده پالایش نفت هستند که در خانه ابتدا با یاران سعیده علی در گروه بهمن و سپس با گاز مسابقه می دهند.

ساسان کرمان هم که در دور اول در خانه گروه بهمن را شکست داد و برابر آبادانی ها بازنده شد فرصت جبران مافات را به دست می آورد. آن ها با کاپیتان شادی عبدالوند یک بازی دشوار برابر گاز دارند که از مهره های امتیازآوری چون گلشید امیدیان و پریسا کرمی بهره مند است.

این مرحله از کار که به پایان برسد تکلیف مدعیان اصلی قهرمانی مشخص خواهد شد تا تیم قهرمان 17 و 18 اسفند در پایتخت جام را بالای سر ببرد. برنامه مسابقات این هفته در آبادان:

پنجشنبه 10اسفند
گاز تهران – ساسان کرمان / ساعت 13:30
پالایش نفت آبادان – گروه بهمن / ساعت 15

جمعه 11 اسفند
پالایش نفت آبادان – گاز تهران / ساعت 13:30
ساسان کرمان – گروه بهمن / ساعت 15

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=1447

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.