19

صدیقه دریایی در آمل آکادمی ووشو راه اندازی می کند

  • کد خبر : 14496
  • 20 آبان 1397 - 15:56
صدیقه دریایی در آمل آکادمی ووشو راه اندازی می کند

صدیقه دریایی قهرمان برجسته ووشوی ایران و عضو تیم ملی در آمل آکادمی ووشو راه اندازی می کند. مراسم افتتاحیه آکادمی ووشوی صدیقه دریایی قرار است 26 آبان با حضور دکتر علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو برگزار شود.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ راه اندازی آکادمی تخصصی ووشو در آمل با نام و مدیریت صدیقه دریایی ملی پوش برجسته ووشوی ایران خبر خوشی برای ورزش مازندران محسوب می شود.

آکادمی ووشوی صدیقه دریایی در شهر آمل راه اندازی می شود و روز شنبه ۲۶ آبان مراسم افتتاحیه رسمی آن با حضور دکتر علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو برگزار می شود. این آکادمی تنها سالن تخصصی ورزش های رزمی و ووشو در آمل است که ۲۳۰ متر فضای بی ستون را شامل می شود.

صدیقه دریایی در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران در این باره گفت: این آکادمی را با هزینه شخصی راه اندازی کرده ایم و این یک مجموعه ورزشی خصوصی محسوب می شود که فضای بسیار مناسبی را برای رشد ووشوکاران آملی و مازندرانی فراهم می کند.

دریایی ادامه داد: این آکادمی همچنین به سایر رشته های ورزشی رزمی نیز خدمات ارائه می دهد و بازوی توانمند توسعه ورزش در آمل خواهد بود. راه اندازی این آکادمی البته به معنای این نیست که قصد داشته باشم مبارزه را کنار بگذارم و مربیگری کنم. حداقل ۴ سال دیگر مسابقه می دهم و پس از آن به طور کامل به مربیگری روی خواهم آورد.

قهرمان برجسته ووشوی ایران گفت: راه اندازی آکادمی ها از یک سو و دانش افزایی مربیان از سوی دیگر امروز ، یک نیاز ضروری برای ووشوی ایران است. ایران در اقصی نقاط خود ووشوکاران بسیار جوان و فوق العاده مستعدی دارد اما مشکل عمده ما در پرورش نوجوانان مستعدی است که باید به درستی هدایت شوند.

ملی پوش ووشو عنوان کرد: علم روز ووشو به طور مداوم در حال به روز رسانی است به طوری که در هر اردوی ملی ، دانش جدیدی از ووشو و تمرینات در اختیار ما قرار می گیرد که برای ما تازگی دارد و در این شرایط اگر دانش یک مربی به روز نباشد ووشوکاران تحت تعلیم او شانس زیادی برای موفقیت های بزرگ ندارند و پیش از رسیدن به مراحل بالا متوقف می شوند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14496

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.