15

زیور بابایی : دریژنو پدیده این فصل است/ بازیکنان حفاری فراموش کار هستند!

  • کد خبر : 14506
  • 20 آبان 1397 - 19:57
زیور بابایی : دریژنو پدیده این فصل است/ بازیکنان حفاری فراموش کار هستند!

سرمربی تیم ملی حفاری اهواز به تمجید از تیم دریژنو فرخ شهر ، در لیگ برتر فوتسال بانوان پرداخته است. زیور بابایی می گوید دریژنو با دست خالی و بدون ستاره ، بازی خوبی ارائه می دهد.

زیور بابایی درگفت‌وگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس بعد پیروزی در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان مقابل دریژنو فرخ شهر  گفت: نیمه اول، این تیم فرخ شهر بود که بازی بهتری را از خود  به نمایش گذاشت، درنیمه دوم با توجه به صحبت‌هایی که با بازیکنانم داشتم توانستیم جریان بازی را به‌نفع خودمان برگردانیم.

سرمربی تیم ملی حفاری اهواز بازی‌های نیم فصل دوم را حساس‌تر و مشکل‌تر از نیم فصل نخست دانست و افزود: از هیچ تیمی نمی‌توان به‌راحتی امتیاز گرفت، و نمی‌توان با توجه به رتبه تیمی در خصوص نتیجه بازی اظهار نظر کرد، تیم فرخ شهر نیز از تیم‌هایی است که بسیار دونده و قدرت‌مند است تنها تجربه باریکنان ما بود که برآنها برتری داشت.

وی نبود فهیمه زارعی را در این بازی بسیار تأثیر گذار اعلام کرد و گفت: تیم‌های که شرایط خوبی در جدول ندارند برای اثبات خود مقابل تیم‌های صدر جدولی همیشه انگیزه‌ای مضاعف دارند که کار ما را سخت می‌کند؛ همچنین با وجود اینکه نکات مهم را به بازیکنانم گوش زد می‌کنم وقتی در شرایط بازی قرار می‌گیرند فراموش می‌کنند و باید در حین بازی نیز این نکات تکرار شود البته این موضوع قابل حل است و من از تمام بازیکنام رضایت کامل دارم.

بابایی درخصوص سطح لیگ امسال تصریح کرد: امسال تیم‌ها پیشرفت خوبی داشتند ونمی‌توان تیمی را بر دیگری برتر دانست و مشخص است مربیان کشورمان علم خود را به روز کردند و دیگر مانند گذشته افراد غیر متخصص در سطح یک ورزش کار نمی‌کنند، تمام تیم‌ها با تکتیک و برنامه وارد میدان می‌شوند؛ به نظر من تیم فرخ شهر در بین دیگر تیم‌ها پدیده این فصل از رقابت‌ها است چرا که بدون ستاره و بازیکنان مطرح بازی خوبی را به‌نمایش می‌گذارد امیدوارم مسئولین استان از این تیم حمایت کنند تا در فصل‌های آینده با قدرت بالاتری در لیگ حضور پیدا کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14506

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.