13

روایت شهناز یاری از 8 دقیقه طوفانی نامی نو

  • کد خبر : 14510
  • 21 آبان 1397 - 11:20
روایت شهناز یاری از 8 دقیقه طوفانی نامی نو

شهناز یاری سرمربی تیم فوتسال نامی نو اصفهان تاکید کرد تیمش در بازی با شهرداری رشت کار بسیار دشواری داشته و از 8 دقیقه طوفانی نامی نو صحبت کرده است. آن ها در یک بازی سخت که دقایق پایان آن همراه با ریسک ادامه پاور پلی هم بود توانستند از شکست ، پیروزی بسازند.

شهناز یاری در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس درباره دیدار تیمش نامی نو اصفهان برابر شهرداری رشت در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان اظهار کرد: شهرداری رشت یکی از تیم های خوب لیگ امسال است که مقابل تیم های بالای جدول نمایش خوبی داشتند و نتایج این تیم گویای این مدعاست.

او اضافه کرد: پیروزی شهرداری رشت مقابل پویندگان صنعت شیراز و پالایش نفت آبادان و شکست حداقلی برابر حفاری خوزستان نشان می دهد شهرداری رشت تا چه اندازه تیم باکیفیتی است و کار برابر چنین تیمی به هیچ وجه آسان نیست.

سرمربی تیم نامی نو اصفهان گفت: در نیمه اول با وجود یک بازی نسبتا خوب تنها یکی از شوت های ما به چارچوب به نتیجه رسید و با یک گل به رختکن رفتیم. پس از آنالیز حریف و صحبت های انجام شده باز هم در پنج دقیقه اول عملکرد خوبی نداشتیم و دو گلی که دریافت کردیم بر خلاف جریان بازی بود.

یاری ادامه داد: در ادامه روند بازی ، هرچه زدیم به در بسته خوردیم اما در نهایت تغییر تاکتیک دادیم و در ۸ دقیقه پایانی با آرایش پاور پلی به نتیجه رسیدیم. دقایق پایانی بازی برای ما کاملا متفاوت و طوفانی بود به طوری که طی چند دقیقه ۵ گل زدیم و چند موقعیت بسیار خوب هم خلق کردیم.

یاری البته می گوید می دانسته تیمش بالاخره طلسم دروازه بسته شهرداری رشت را می شکند : ” پس از این که گل سوم را زدیم و ۳ بر ۲ پیش افتادیم بازیکنانم قصد داشتند به آرایش معمول بازگردند و پاور پلی را ادامه ندهند اما اجازه این کار را ندادم. دلیل آن هم شیوه دفاعی حریف بود و برابر چنین تیمی ، تنها پاور پلی به ما اجازه حمله و مانور می داد.”

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14510

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.