نایب قهرمانی مشكات الزهرا صفی و ملینا مهرانی در پاکستان ؛ پایگاه خبری ورزش زنان | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
16

نایب قهرمانی مشكات الزهرا صفی و ملینا مهرانی در پاکستان

  • کد خبر : 14529
  • 21 آبان 1397 - 17:34
نایب قهرمانی مشكات الزهرا صفی و ملینا مهرانی در پاکستان

مسابقات تنیس بین المللی اسلام آباد در پاکستان با نایب قهرمانی تیم دو نفره تنیس دختران ایران همراه بود و مشکات الزهرا صفی و ملینا مهرانی با رتبه دوم بخش دوبل به کار خود پایان دادند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ رقابت های تنیس بین المللی پاکستان در اسلام آباد پایتخت این کشور برگزار شد و در بخش دوبل دختران تیمی دو نفره از ایران به دیدار نهایی رسید.

مشکات الزهرا صفی و ملینا مهرانی دختران تنیسور ایران بودند که در فینال بخش دو نفره به دیدار تیمی متشکل از سارا ایگین آلمانی و مینا توغلوک دمیر ترکیه ای رفتند و با شکست در این بازی به مقام نایب قهرمانی بسنده کردند.

در این مسابقه دختران تنیسور ایران در عین شایستگی ۲ بر یک بازنده شدند و نتوانستند صاحب مقام نخست شوند اما همین رتبه نیز برای آن ها بسیار ارزشمند تلقی می شود.

رشته تنیس در بین دختران ایران یک رشته در حال رشد محسوب می شود گرچه توسعه این رشته در گرو پیشرفت در زمینه ایجاد امکانات سخت افزاری است به طوری که در حال حاضر تنیسورهای ایران در شهرهایی به جامعه تنیس کشور معرفی می شوند که در آن شهرها امکانات تنیس وجود دارد.

تنیس ایران در بازی های آسیایی جاکارتا در بخش بانوان به موفقیت خاصی دست پیدا نکرد و هدف از حضور در آن کسب تجربه بود. همچنین لیگ برتر تنیس بانوان چندی پیش در دو مرحله در شهرهای سیرجان و کرج برگزار شد که تیم درنای کرج در آن به مقام نخست رسید.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14529

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.