14

لیگ برتر والیبال / توپکای بابلسر به جدول اضافه شد ؛ یکشنبه برابر ذوب آهن

  • کد خبر : 14607
  • 23 آبان 1397 - 12:06
لیگ برتر والیبال / توپکای بابلسر به جدول اضافه شد ؛ یکشنبه برابر ذوب آهن

با اعلام رسمی فدراسیون والیبال تیم والیبال توپکای بابلسر به جدول لیگ برتر والیبال بانوان بازگشت تا لیگ والیبال 6 تیمی شود. بازگشت توپکا پس از جلب نظر فدراسیون والیبال از سوی باشگاه مازندرانی صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ در شرایطی که لیگ برتر والیبال بانوان ۹۷ از روز پنج شنبه ۲۴ آبان آغاز می شود فدراسیون والیبال تصمیم گرفته است به تیم توپکای بابلسر برای ورود به جدول لیگ والیبال بانوان مجوز بدهد.

توپکای بابلسر یکی از تیم هایی بود که از همان ابتدای راه و قرعه کشی لیگ ، برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده بود اما به دلیل بی نظمی های ممتد در عمل به مقررات زمان بندی شده برای حضور در لیگ برتر والیبال بانوان از جدول کنار گذاشته شد.

با این وجود پس از این که فدراسیون والیبال ، کنار گذاشته شدن این تیم را رسما اعلام کرد و برگزاری لیگ را به صورت ۵ تیمی در دستور آغاز قرار داد باشگاه توپکا پیگیری های زیادی داشت تا بتواند به لیگ باز گردد و سرانجام موفق شد نظر فدراسیون والیبال را تغییر دهد. این در حالی است که منابع آگاه می گویند توپکا پس از حذف از جدول ۲ بازیکن اصلی خود را از دست داده است.

بازیکنان توپکا چند روز پیش از اعلام برنامه نیم فصل قرارداد خود را امضا کرده بودند اما مدیر عامل این باشگاه اعلام کرد که توپکا منحل شده است. فدراسیون والیبال نیز که از تکرار ماجرای تیم بهنمیر مازندران در لیگ 96 و عدم پرداخت مطالبات بازیکنان و مربیان ، در هراس بود نسبت به بازگشت توپکا که دچار بی نظمی و ابهام مدیریتی و مالی بود ، سخت گیری کرد.

اکنون صدیقه کعبی زاده نایب رئیس فدراسیون والیبال که پیش از این اعلام کرده بود مقررات را فدای مصلحت نمی کند در زمینه بازگشت توپکا نقش آشکاری داشته است. کعبی زاده در گفتگویی عنوان کرد فدراسیون والیبال با توجه به پیگیری های تیم توپکای بابلسر تعهداتی برای توپکا در نظر گرفته به طوری که توپکا برای حضور در لیگ باید ضمانت نامه ای به فدراسیون والیبال تحویل می داده است.

بدین ترتیب به نظر می رسد توپکا سرانجام توانسته نظر مثبت فدراسیون والیبال را به سمت و سوی خود جلب کند. فدراسیون والیبال هم که بدش نمی آمد با افزایش یک تیم به لیگ ۵ تیمی ، بر جذابیت و اعتبار لیگ بیفزاید در برابر بازگشت توپکا مقاومت چندانی نکرد مشروط بر این که توپکا عمل به تعهداتش به عنوان یک تیم لیگ برتری را تضمین دهد.

بدین ترتیب با بازگشت توپکای بابلسر به لیگ برتر والیبال بانوان ، این تیم در هفته اول لیگ باید برابر ذوب آهن قرار گیرد. با توجه به این که در برنامه اولیه ذوب آهن اصفهان باید روز پنج شنبه استراحت می کرد و از سوی دیگر ، توپکا برای حضور در بازی اول نیاز به انجام تمهیدات خاص خود دارد ، مقرر شد دیدار دو تیم در هفته اول روز یکشنبه ۲۷ آبان در اصفهان برگزار شود.

نامی نو اصفهان و پیکان تهران در سالن فدراسیون والیبال در تهران مسابقه می دهند و شهرداری سمنان هم برابر مبنا تجارت کاسپین قرار می گیرند. این دو بازی پنج شنبه ۲۴ آبان از ساعت ۱۵ برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14607

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.