11

ارسال لیست تیم ملی هندبال به فدراسیون آسیایی در زمان برگزاری اردو!

  • کد خبر : 14609
  • 23 آبان 1397 - 12:27
ارسال لیست تیم ملی هندبال به فدراسیون آسیایی در زمان برگزاری اردو!

وضعیت نابسامان در زمینه اعزام تیم ملی هندبال زنان به مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن ، از دست دادن زمان و روی هوا بودن اعزام با توجه به مشکل ارز سبب بی نظمی در اوضاع تیم ملی شده. اتفاق جالب تر این است که فدراسیون هندبال لیست تیم ملی را به کنفدراسیون هندبال آسیا اعلام کرده آن هم در شرایطی که اردوی ملی در جریان است

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛اردوی تیم ملی هندبال بانوان در تهران در حال برگزاری است اما نکته جالب این است که فدراسیون هندبال لیست ملی پوشان را به فدراسیون آسیایی اعلام کرده و البته دلیل خوبی هم برای این کار دارد : از دست دادن زمان.

مشکلات مدیریتی در سطح فدراسیون هندبال و استعفای نایب ، رفتن رئیس و بی پولی محض و مشکل در تامین ارز دست به دست هم داده تا تیم ملی هندبال بانوان حضورش در مسابقات قهرمانی آسیا را قطعی ندارند.

سرپرست فدراسیون هندبال در خصوص اعزام تیم ملی هندبال بانوان به مسابقات قهرمانی آسیا گفته رایزنی های مثبتی با وزارت ورزش برای تامین ارز داشته است و وزارت ورزش از اعزام بانوان همگام با مردان به مسابقات قهرمانی آسیا حمایت می کند.

رمضانعلی دولو  با وجود این مذاکرات از اظهار نظر قطعی در مورد اعزام پرهیز کرده و گفته “اگر” ارز تامین شود اعزام صورت می گیرد. او همچنین گفته است که فدراسیون هندبال لیست اعزامی ها را به کنفدراسیون هندبال آسیا اعلام کرده تا فدراسیون هندبال در صورت نهایی شدن اعزام تیم ملی بانوان فرصت را از دست نداده باشد.

جالب این است که تیم ملی در حال حاضر با فهرستی بیش از اندازه یک تیم کامل تمرین می کند. به عبارت دیگر اگر فهرست نهایی تیم ملی ارسال شده پس امکان تغییر در آن نیست و لزومی هم ندارد افرادی غیر از آن فهرست به تیم ملی دعوت شوند مگر آن که آن نفرات اضافه برای رویداد دیگری در آینده در کنار نفرات اصلی قرار گیرند که چنین رویکردی هم وجود ندارد.

ارسال لیسن بازیکنان به فدراسیون آسیایی درست در زمان برگزاری اردو از اتفاقات عجیبی است که خواسته یا ناخواسته گریبان هندبال مظلوم را گرفته است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14609

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.