16

تمجید رهبر معظم انقلاب از حجاب ساره جوانمردی/ تقدیم گلیم مدال آور جاکارتا به رهبری

  • کد خبر : 14625
  • 23 آبان 1397 - 16:20
تمجید رهبر معظم انقلاب از حجاب ساره جوانمردی/ تقدیم گلیم مدال آور جاکارتا به رهبری

رهبر معظم انقلاب در دیدار مدال آوران بازی های پارا آسیایی جاکارتا از حجاب ساره جوانمردی ، پرچمدار کاروان ایران در افتتاحیه بازی های پارا آسیایی تمجید کردند. همچنین الناز دارابیان مدال آور دو و میدانی گلیم بافت دست خود را به مقام معظم رهبری تقدیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ مدال آوران بازی های پارا آسیایی جاکارتا امروز چهارشنبه ۲۳ آبان در مراسمی با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان ، جمعی از مدیران وزارت ورزش و فدراسیون های مربوط به ورزش های جانبازان ، نابینایان و ناشنوایان با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.

در این جمع صمیمی که بخش قابل توجهی از آن را بانوان مدال آور ایران در بازی های پارا آسیایی تشکیل می دادند ، مقام معظم رهبری در اظهارات خود با اشاره به حجاب ساره جوانمردی پرچمدار ایران در بازی های پارا آسیایی و استفاده از حجاب چادر ، این حرکت زیبا را نمایشی فرهنگی و اسلامی از کشورمان دانستند و از جوانمردی تمجید کردند.

ایشان اعتماد به‌نفس ورزشکارانِ جانباز و معلول به‌ویژه بانوان ورزشکار را در دفاع از ارزشهای دینی و ملی خود، اقدامی بسیار برجسته و ستودنی خواندند و گفتند: پرچمداری کاروان ورزشی ایران به‌وسیله یک بانوی دارای حجاب چادر و یا اقامه نماز جماعت و حضور در نماز جمعه، به معنای ایستادن یک‌تنه در مقابل تهاجم بی‌بندوباری و ولنگاری روزافزون دنیا و کم نیاوردن در مقابل این هجوم است.

رهبر انقلاب اسلامی افزودند: در شرایطی که برخی در میادین جهانی توانایی مقاومت در مقابل هجوم توقعات بی‌پایان جبهه کفر و استکبار را ندارند و عقب‌نشینی می‌کنند، شما ایستادگی، و با «قدرت نمایی فرهنگی» از حجاب و عفاف و لباس ملی و دینی خود دفاع کردید که من به همین دلیل صمیمانه و عمیقاً از اعضای کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران تشکر می کنم.

ساره جوانمردی نیز که یکی از منتخبان از بین ورزشکاران برای ایراد سخنرانی بود از حسن توجه مقام معظم رهبری و توجه ویژه به پرچمداری یک زن و حجاب اسلامی او در افتتاحیه قدردانی کرد.

الناز دارابیان مدال آور ایران در پرتاب دیسک بازی های پارا آسیایی یکی دیگر از منتخبان ورزشکاران بود که گلیمی که به دست هنرمند خود بافته را به رهبر معظم انقلاب تقدیم کرد. مقام معظم رهبری نیز با قدردانی از این هدیه ، اعلام کردند که بر روی این گلیم نماز خواهند گذارد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14625

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.