17

پایان لیگ دوچرخه سواری کراس کانتری در اراک با قهرمانی مونا فرح بخشیان

  • کد خبر : 14641
  • 23 آبان 1397 - 18:20
پایان لیگ دوچرخه سواری کراس کانتری در اراک با قهرمانی مونا فرح بخشیان

لیگ دوچرخه سواری کراس کانتری در اراک با قهرمانی مونا فرح بخشیان به پایان رسید. فرح بخشیان در مرحله سوم و پایانی این مسابقات توانست در رقابت با شیرین زرین کلاه زودتر به خط پایان برسد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ پیست تازه تاسیس و زیبای دوچرخه سواری کوهستان اراک میزبان برگزاری مسابقات لیگ دوچرخه سواری کراس کانتری کشور بود و مرحله سوم و پایانی لیگ در هوای سرد و مرطوب اراک برگزار شد.

بر اساس قالب برگزاری این مسابقات ، شرکت کنندگان در ۲ رده سنی جوانان و بزرگسالان با هم رقابت کردند و ۸ تیم نیز در این رقابت ها در منطقه گردشگری اراک شرکت داشتند.

پس از طی مسیر پر پیچ و خم پیست ، در رده سنی بزرگسالان مونا فرح بخشیان صاحب بهترین حد نصاب شد. او که در قالب تیم رکابزنان غرب تهران در این مسابقات حضور داشت موفق شد به مقام نخست برسد و بالاتر از شیرین زرین کلاه دیگر رکابزن تهرانی قرار گیرد. مقام سوم نیز به یک بوشهری رسید. شیوا توکلی موفق شد مقام سوم را کسب کند.

در جدول رده سنی جوانان لیگ دوچرخه سواری کراس کانتری در اراک، این بار بوشهری ها با مدال طلا را به پایان بردند. مهوش شبانی در رقابت ها با حریفانی از استان میزبان موفق تر بود و صاحب مقام نخست شد. سحر عسگری از مرکزی نایب قهرمان شد و فاطمه رحمانی نژاد از مرکزی مقام سوم را کسب کرد.

ستاره بین المللی کراس کانتری ایران ، فرانک پرتو آذر است در این مسابقات غایب بود. مرحله سوم و نهایی مسابقات لیگ دوچرخه سواری کوهستان کشور در رشته های دانهیل و کراس کانتری آقایان و کراس کانتری بانوان از ۲۰ آبان به میزبانی اراک آغاز شده بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14641

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.