پاز تهران 42 نامی نو اصفهان 71 / روز درخشان ساغر و دوستان | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
19

پاز تهران 42 نامی نو اصفهان 71 / روز درخشان ساغر و دوستان

  • کد خبر : 14673
  • 24 آبان 1397 - 14:25
پاز تهران 42 نامی نو اصفهان 71 / روز درخشان ساغر و دوستان

تیم بسکتبال نامی نو اصفهان به سومین پیروزی پیاپی خود در لیگ برتر بسکتبال بانوان دست پیدا کرد. شاگردان سپیده جعفری در تهران کار سختی برابر پاز در پیش نداشتند به خصوص این که ساغر آجیلی در روز درخشان خود قرار داشت.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ هفته سوم لیگ برتر بسکتبال بانوان امروز پنج شنبه ۲۴ آبان با برگزاری ۶ بازی از گروه های دوگانه دنبال شد که در یکی از بازی ها در تهران تیم نامی نو اصفهان برابر پاز تهران به پیروزی رسید.

در این مسابقه در سالن شهید حیدرنیای تهران ، نامی نو موفق شد پاز را ۷۱ بر ۴۲ شکست دهد و سومین برد خود در گروه دوم را دشت کند. ستاره نامی نو در این بازی ساغر آجیلی بود. او توانست با ثبت ۲۷ امتیاز روزی فوق العاده را در خانه پشت سر بگذارد.

نامی نو در کوارتر اول برتری خود را به حریف تحمیل کرد. آن ها با برد ۱۹ بر ۵ کوارتر اول را پشت سر گذاشتند و همین روند را در نیمه دوم با برد ۲۱ بر ۹ ادامه دادند تا در مجموع در نیمه اول ۳۹ بر ۱۴ پیروز باشند.

در نیمه دوم ، پاز جسورانه تر عمل کرد به طوری که پیروزی ۱۵ بر ۱۱ پاز در کوارتر سوم نشان از تحول تیم تهرانی داشت اما فاصله ایجاد شده بین دو تیم ، در اندازه ای قرار داشت که پاز با وجود این برانگیختگی نمی توانست آن را جبران کند. در کوارتر چهارم نامی نو ۲۰ بر ۱۳ پیروز شد و در نهایت یک برد با اختلاف و با نهایت قطعیت را کسب کرد.

در ترکیب نامی نو علاوه بر ساغر آجیلی که یک چهره ویژه در این بازی بود ، ام وی پی فصل ۹۶ ، معصومه اسماعیل زاده نقش مهمی در برتری نامی نو داشت. او ۱۵ امتیاز کسب کرد و ۱۴ ریباند را به ثبت رساند تا نشان دهد چرا باید به او اتکا کرد. بهاره زوار زادگان هم ۱۰ و آناهیس خداوردیان ۹ امتیاز برای نامی نو به دست آوردند.

مژگان خدادادی سومین ضلع مثلث اس ام ام ، با ۸ پاس، پاسور برتر بازی بود. در سوی مقابل میدان ، ریحانه حشمتی ۱۲ امتیاز برای پاز به دست آورد و امتیاز آورترین بازیکن تیمش بود.

با این نتیجه نامی نو آماده بازی بزرگ گروه دوم در هفته چهارم در اصفهان برابر گروه بهمن می شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14673

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.