16

خانه بسکتبال بندرعباس 66 نارسینای تهران 58 / پیروزی دشوار میزبان

  • کد خبر : 14676
  • 24 آبان 1397 - 14:41
خانه بسکتبال بندرعباس 66 نارسینای تهران 58 / پیروزی دشوار میزبان

تیم خانه بسکتبال بندر عباس به اولین پیروزی خود در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال بانوان دست پیدا کرد. نماینده هرمزگان در یک بازی دشوار برابر نارسینای تهران پیروز شد تا طعم برد را در حاشیه خلیج فارس بچشد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ در ادامه دیدارهای هفته سوم لیگ برتر بسکتبال بانوان و از گروه دوم ، امروز پنج شنبه ۲۴ آبان تیم های خانه بسکتبال بندر عباس و نارسینای تهران در بندرعباس با هم روبرو شدند که این دیدار با پیروزی میزبان همراه بود.

شاگردان هنگامه هنگام پور در حالی این بازی را با برتری ۶۶ بر ۵۸ پشت سر گذاشتند که این پیروزی ، اولین برد آن ها در این فصل بود و می تواند انگیزه های نماینده هرمزگان را برای آینده افزایش دهد اما در سوی مقابل نارسینا برای سومین بار متوالی بازنده شد.

خانه بسکتبال بندر عباس در این بازی با پیروزی ۱۵ بر ۱۱ کوارتر اول را پشت سر گذاشت و در کوارتر دوم ۱۷ بر ۱۴ پیروز شد. در کوارتر سوم برتری ۱۸ بر ۱۳ با نارسینا بود تا تیم تهرانی به بازگشت به بازی و پیروزی امیدوار شود و اختلاف را به ۲ امتیاز برساند اما در کوارتر چهارم ، میزبان سوار بر بازی شد و با برد ۲۱ بر ۱۵ کار را تمام کرد.

عسل محسنی بازیکن تیم خانه بسکتبال بندر عباس در این بازی ۲۵ امتیاز و ۵ ریباند برای تیمش کسب کرد و امتیاز آورترین بازیکن میدان بود. مرضیه فرهادی دیگر بازیکن تیم خانه بسکتبال بندر عباس بود که ۱۹ امتیاز برای تیمش به دست آورد.

روژین جلفا با ۱۴ و آیلار دهناد با ۱۲ امتیاز نیز امتیاز آورترین بازیکنان تیم نارسینای تهران در این مسابقه بودند. یاسمن محمدی نیز آمار ۱۵ ریباند را ثبت کرد. فائزه باستانی بازیکن تیم خانه بسکتبال بندر عباس نیز با ۵ پاس گل و ۶ توپ ربایی بیشترین آمار را در این بخش ها در بین بازیکنان حاضر در میدان به دست آورد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14676

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.