16

باژوند بوشهر 43 دانشگاه آزاد 89 / پیروزی بی دردسر تیم زمان پور در بوشهر

  • کد خبر : 14678
  • 24 آبان 1397 - 15:08
باژوند بوشهر 43 دانشگاه آزاد 89 / پیروزی بی دردسر تیم زمان پور در بوشهر

در ادامه دیدارهای هفته سوم لیگ برتر بسکتبال بانوان ، تیم بسکتبال دانشگاه آزاد موفق شد در بوشهر تیم باژوند بوشهر را شکست دهد. این پیروزی برای این آزاده زمان پور بدون مواجهه با چالش خاصی به دست آمد و به معنای دومین برد دانشگاه آزاد در این فصل بود.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ در ادامه دیدارهای هفته سوم لیگ برتر بسکتبال بانوان و از گروه اول، امروز پنج شنبه ۲۴ آبان تیم دانشگاه آزاد در یک بازی خارج از خانه موفق شد در بوشهر تیم باژوند این شهر را با شکست ۸۹ بر ۴۳ روبرو کند.

باژوند که در هر ۲ بازی قبلی خود بازنده شده بود مسابقه دشوار دیگری را برابر تیم تحت هدایت آزاده زمان پور داشت و شکست این این تیم برابر تیم قدرتمند تهرانی عجیب نبود. این مسابقه به دلیل دیر رسیدن دانشگاه آزاد به بوشهر ، با تاخیر و دیرتر از ساعت اعلام شده قبلی آغاز شد.

در کوارتر اول ، با وجود تلاش باژوند برای مقاومت ، این دانشگاه آزاد بود که ۲۵ بر ۱۳ پیروز میدان بود. در کوارتر دوم میهمان توانست ۱۹ بر ۵ پیروز شود و تکلیف بازی را در همان نیمه اول یکسره کند.

پس از برد ۴۴ بر ۱۸ دانشگاه آزاد در نیمه اول ، باژوند کوارتر سوم را اندکی بهتر آغاز کرد اما در کوارتر سوم برتری دانشگاه آزاد با امتیاز ۲۱ بر ۱۵ و در کوارتر چهارم با امتیاز ۲۴ بر ۱۰ تثبیت شد.

امتیاز آورترین بازیکن میدان وانه خچومیان بازیکن ارزشمند تیم دانشگاه آزاد بود که ۲۲ امتیاز کسب کرد. لوسینه آسادوریان در این بازی ۱۲ امتیاز و سحر نجفی ۱۱ امتیاز برای دانشگاه آزاد به دست آوردند. نجفی آمار بیشتری ریباند و لوسینه آمار بیشترین پاس منجر به گل را هم ثبت کردند.

در ترکیب تیم باژوند بوشهر ، محدثه نظری با ۱۴ امتیاز ، مریم فرهنگ با ۱۳ امتیاز و نیلان گلکار با ۱۱ امتیاز ، بازیکنان کلیدی میزبان بودند. با این نتیجه دانشگاه آزاد به دومین پیروزی خود در لیگ دست یافت و باژوند همچنان در حسرت برد باقی ماند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14678

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.