گاز تهران 57 دانشگاه گلستان 59 / کامبک بی نظیر گرگانی ها در تهران | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
17

گاز تهران 57 دانشگاه گلستان 59 / کامبک بی نظیر گرگانی ها در تهران

  • کد خبر : 14683
  • 24 آبان 1397 - 16:06
گاز تهران 57 دانشگاه گلستان 59 / کامبک بی نظیر گرگانی ها در تهران

شکست گاز در هفته سوم لیگ برتر بسکتبال عملا نشان داد سوابق روشن گاز در کسب نتیجه در لیگ را حداقل تا زمان نامعلومی باید به خاطرات سپرد. آن ها برای سومین بار در لیگ بازنده شدند و در خانه به تیمی باختند که تا کوارتر سوم ار آن پیش بودند: دانشگاه گلستان!

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ در ادامه دیدارهای هفته سوم لیگ برتر بسکتبال بانوان و از گروه اول، امروز پنج شنبه ۲۴ آبان تیم گاز تهران در تلاش برای کسب اولین پیروزی فصل در تهران برابر دانشگاه گلستان به میدان رفت اما در یک رالی تمام عیار در کوارتر چهارم و در آخرین ثانیه ها تسلیم شد و ۵۷ بر ۵۵ شکست خورد.

شاهکار تیم نیکا بیک لیکلی در حالی رقم خورد که همه چیز تا پایان کوارتر سوم به سود گاز پیش رفته بود اما نمایشی فوق العاده از دانشگاه گلستان در کوارتر پایانی و در عین حال اشتباهات میزبان در این زمان حیاتی بازی ، سبب شد گاز بازی برده را تقدیم گرگانی ها کند.

بازی با برتری گاز در کوارتر اول آغاز شد. پیروزی ۱۳ بر ۸ در کوارتر اول و ۱۱ بر ۸ در کوارتر دوم ، گاز را در نیمه نخست ۸ امتیاز از دانشگاه گلستان پیش انداخت اما ناگفته پیدا بود که تیم گرگانی ممکن است بتواند به بازی برگردد.

برتنگیختگی دانشگاه گلستان از کوارتر سوم آغاز شد. آن ها در یک نمایش شانه به شانه با گاز این کوارتر را با تساوی ۲۱ بر ۲۱ پایان دادند اما در شرایطی که پیش بینی می شد گاز بتواند از برتری ۸ امتیازی خود در کوارتر آخر محافظت کند تقدیر دیگری برای این بازی در نظر گرفته شده بود.

در وقت آخر مسابقه ، دانشگاه گلستان با بازگشتی رویایی توانست ۲۲ امتیاز در برابر ۱۲ امتیاز به دست بیاورد و در یک مسابقه دیدنی ۵۷ بر ۵۵ فاتح بازی شود و باخت را به برد تبدیل کند. این پیروزی با ارزش برای دانشگاه گلستان ، دومین برد آن ها در این فصل بود. در سوی مقابل ، گاز با این نتیجه ناامید کننده باید پیش از هر چیز به فکر بازسازی روانی خود باشد.

پریسا کرمی بازیکن تیم دانشگاه آزاد امتیاز آورترین بازیکن میدان بود که ۲۸ امتیاز کسب کرد و ۶ ریباند نیز داشت. کرمی ۴۰ دقیقه کامل بدون این که میدان را ترک کند برای گاز بازی کرد. مهلا طاهری بازیکن تیم دانشگاه گلستان نیز در این بازی دبل دبل کرد و ۱۹ امتیاز و ۱۲ ریباند داشت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14683

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.