23

هیرو تهران 86 پالایش نفت آبادان 65 / هیروی متوقف نشدنی

  • کد خبر : 14686
  • 24 آبان 1397 - 16:37
هیرو تهران 86  پالایش نفت آبادان 65 / هیروی متوقف نشدنی

مهم ترین دیدار هفته سوم لیگ برتر بسکتبال بانوان به سود هیرو ، تیم مقتدر این فصل پایان یافت. هیرو که در ۲ بازی قبل حریفانش را سه رقمی کرده بود این بار از سد مدافع عنوان قهرمانی گذشت تا نشان دهد برای این که مدعی اول قهرمانی خوانده شود کاملا مستحق است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ در ادامه دیدارهای هفته سوم لیگ برتر بسکتبال بانوان و از گروه اول، امروز پنج شنبه ۲۴ آبان ، تیم هیرو تهران موفق شد در خانه برابر پالایش نفت آبادان پیروز شود و همچنان تیم برتر گروه یک باقی بماند.

در مسابقه تیم های بدون شکست گروه یک ، تیم زهرا مرتضی زاده بالاخره دست ها را به علامت تسلیم بالا برد. پالایش نفت ، تیمی با چهره متفاوت نسبت به تیم قهرمان فصل گذشته در برابر ستارگان آماده هیرو به اندازه کافی ، توان مقابله نداشت.

بازی در کوارتر نخست پایاپای آغاز شد و در نهایت پالایش نفت در این کوارتر ۱۵ بر ۱۴ پیروز شد اما تیم پوران عباسی در کوارتر دوم عملکرد بهتری داشت و با پیروزی ۱۹ بر ۱۳ ، در نهایت نیمه اول را ۳۴ بر ۲۷ به سود خود تمام کرد.

در کوارتر سوم، پالایش نفت آبادان بدترین بخش عملکردی خود را به نمایش گذاشت. آن ها در کوارتری پر اشتباه ۲۷ بر ۱۲ تسلیم شدند و با ۱۵ امتیاز اختلاف از تنها یک کوارتر ، و در مجموع ۲۲ امتیاز عقب افتادگی نسبت به هیرو قدم به کوارتر چهارم نهادند.

این میزبان عقب ماندگی در کوارتر چهارم در برابر تیمی پرمهره و حرفه ای قابل جبران نبود. گرچه نفت در کوارتر پایانی پا به پای هیرو پیش آمد و ۲۸ بر ۲۵ این کوارتر را واگذار کرد اما تغییری در تعیین تیم برنده به وجود نیامد و تیم شایسته تر ، پیروز شد.

هیرو ستارگان زیادی دارد اما پیش بینی امتیاز آورترین بازیکن میدان سخت نیست : شادی عبدالوند. شادی ۲۶ امتیاز و ۶ ریباند داشت و همراه با پریسا یعقوبی که ۱۳ امتیاز کسب کرد ، بیشترین تایم بازی را در میان بازیکنان هیرو داشت. گلشید امیدیان نیز که تنها ۲۴ دقیقه بازی کرد ۱۳ امتیاز به دست آورد و ۱۹ ریباند را با قد و قامت فوق العاده اش ثبت کرد : دبل دبل! آمار روژانو محمودی نیز 12 امتیاز بود.

ناهیده اسدی در ترکیب پالایش نفت آبادان با ۲۲ امتیاز و ۱۰ ریباند و ثبت دبل دبل ارزشمندترین بازیکن نماینده خوزستان بود. او تمام ۴۰ دقیقه را برای PNAW بازی کرد. فائزه شهریاری نیز با ۱۸ امتیاز و ۱۱ امتیاز و دبل دبل ، دیگر بازیکن مهم و موفق نفت بود. در پاس های منجر به گل نگین رسولی پور از هیرو و فائزه شهریاری از نفت ، ۷ پاس داشتند و بهترین ها از این نظر بودند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14686

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.