16

هفته اول لیگ برتر والیبال / پیروزی پیکان بر نامی نو و شکست شهرداری سمنان در خانه

  • کد خبر : 14691
  • 24 آبان 1397 - 19:06
هفته اول لیگ برتر والیبال / پیروزی پیکان بر نامی نو و شکست شهرداری سمنان در خانه

هفته نخست لیگ برتر والیبال بانوان با پیروزی قاطع پیکان بر نامی نو و شکست شهرداری سمنان در خانه همراه بود. پیکان توانست نامی نو را شکست دهد و مبنا تجارت کاسپین در سمنان ، شهرداری این شهر را متوقف کرد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ فصل جدید لیگ برتر والیبال بانوان امروز پنج شنبه ۲۴ آبان آغاز شد و در ۲ بازی برگزار شده در تهران و سمنان ، پیکان و مبنا تجارت کاسپین حریفان خود را شکست دادند.

در بازی های برگزار شده ، در تهران جدال حساس پیکان و نامی نوی اصفهان با پیروزی قاطع ۳ بر صفر پیکان همراه بود تا مدافع عنوان قهرمانی فصل را با یک پیروزی شیرین آغاز کند.

نامی نو در این بازی در ست اول شانه به شانه پیکان پیش رفت و در نهایت در یک بازی نزدیک ۲۵ بر ۲۲ بازنده شد اما در ۲ ست بعدی نتوانست عملکردی نزدیکی نسبت به تیم میترا شعبانیان داشته باشد.

با افت توان تیمی نامی نو ، پیکان در ست دوم ۲۵ بر ۱۱ پیروز شد و در ست سوم ۲۵ بر ۱۴ بازی را به سود خود پایان داد گویی نامی نو انرژی و توان بدنی و روانی خود را در ست اول تخلیه کرده بود و یارای ایستادگی در ست های دوم و سوم را نداشت.

در سمنان تیم تازه وارد شهرداری سمتان در خانه ۳ بر یک به تیم مبنا تجارت کاسپین که همان تیم ملی امید با هدایت مریم هاشمی است باخت. شهرداری سمنان بازنده سرسختی بود. آن ها در ست اول ۲۵ بر ۲۳ به مبنا کاسپین باختند و در ست دوم هم ۲۰ امتیاز به دست آوردند.

در ست سوم در یک رالی دیدنی پیروزی ۲۹ بر ۲۷ با تیم شهرداری سمنان بود و میزبان را به باز گرداندن جریان بازی امیدوار کرد اما سمنانی ها در ست چهارم وا دادند و به هیچ وجه در حد و اندازه ست های پیشین عمل نکردند. برترین ۲۵ بر ۱۴ در ست چهارم ، پیروزی ۳ بر یک مبنا تجارت کاسپین را نهایی کرد.

در سومین و آخرین بازی هفته اول ، روز یکشنبه ۲۷ آبان تیم های ذوب آهن اصفهان و توپکای بابلسر در اصفهان برابر هم به میدان می روند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14691

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.