13

لیگ تیراندازی با کمان بانوان / هیئت کیش در ریکرو صدرنشین شد ، سولار پلیمر در کامپوند

  • کد خبر : 14743
  • 26 آبان 1397 - 12:10
لیگ تیراندازی با کمان بانوان / هیئت کیش در ریکرو صدرنشین شد ، سولار پلیمر در کامپوند

لیگ تیراندازی با کمان بانوان کشور هفته ششم مسابقات ریکرو و هفته چهارم مسابقات کامپوند خود را پشت سر گذاشت و خروجی آن رسیدن تیم هیئت کیش به صدر جدول ریکرو و صدرنشینی تیم سولار پلیمر البرز در جدول کامپوند بود.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛  رقابت های لیگ تیراندازی کمان در سایت تیراندازی با کمان ورزشگاه آزادی برگزار می شود و اکنون این مسابقات به پایان هفته ششم لیگ ریکرو و هفته چهارم لیگ کامپوند در بخش زنان رسیده است.

در مسابقات ریکرو ، تیم هیئت کیش با وجود شکست برابر تیم کاشی و سنگ سامان همدان توانست به صدر جدول برسد. این اتفاق در پی آن رخ داد که هیئت کیش از مجموع ۵ امتیاز مسابقه برابر سنگ و کاشی سامان همدان ، ۲ امتیاز به دست آورد و در شرایطی که تیم یاران جنوب کوشک شهرکرد ، صدرنشین مسابقات این هفته استراحت داشت تیم کیش با همین ۲ امتیاز از صدرنشین پیشی گرفت.

پیروزی سنگ و کاشی سامان همدان به این تیم کمک کرد در جدول ۱۶ امتیازی شود و رقابت نزدیکی با تیم های ۱۹ امتیازی هیئت کیش و ۱۸ امتیازی یاران جنوب کوشک شهرکرد داشته باشد و جذابیت های لیگ ریکرو بانوان را افزایش دهد.

در دیگر مسابقات هفته ششم لیگ ریکرو ، کمانداران پایتخت ۵ بر صفر شهرداری رشت را شکست داد و پاکان البرز با همین نتیجه برابر تیم مس کرمان به پیروزی رسید.

اما در لیگ کامپوند بانوان در هفته چهارم ، تیم سولار پلیمر البرز در مسابقه حساس خود با کاشی و سنگ سامان همدان ۳ بر ۲ به پیروزی رسید و در صدر جدول کامپوند زنان قرار گرفت. ذوب آهن اصفهان هم ۳ بر ۲ بیمه سینا را شکست داد. در کامپوند پس از سولار پلیمرز البرز ۱۲ امتیازی تیم های مس کرمان با ۹ و سنگ سامان همدان با ۸ امتیاز دوم و سوم هستند.

در جدول لیگ ریکرو هشت تیم و در جدول لیگ کامپوند پنج تیم حاضر هستند.

جدول لیگ ریکرو تا پایان هفته ششم

رتبهتیمبازیامتیاز
1یاران جنوب کوشک شهرکرد623
2هیئت کیش622
3کاشی و سنگ سامان همدان621
4کمانداران پایتخت616
5پاکان البرز615
6شهرداری رشت66
7مس کرمان6-

جدول لیگ کامپوند تا پایان هفته چهارم

رتبهتیمبازیامتیاز
1سولار پلیمر البرز413
2مس کرمان412
3کاشی و سنگ سامان همدان410
4ذوب آهن اصفهان47
5بیمه سینا44

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14743

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.