هیئت خراسان رضوی 2 دختران کویر مس کرمان 7 / نابودی به دست خودی ها | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
17

هیئت خراسان رضوی 2 دختران کویر مس کرمان 7 / نابودی به دست خودی ها

  • کد خبر : 14765
  • 26 آبان 1397 - 16:09
هیئت خراسان رضوی 2 دختران کویر مس کرمان 7 / نابودی به دست خودی ها

هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال بانوان با یک پیروزی دیگر برای تیم دختران کویر مس کرمان همراه بود. آن ها این بار هیئت خراسان رضوی را قربانی کردند اما نکته جالب سهم بالای مشهدی های تیم دختران کویر در شکست تیم شهرشان بود!

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز شنبه ۲۶ آبان با برگزاری چند بازی ، به انجام رسید که در مشهد تیم هیئت خراسان رضوی در سالن شهید بهشتی برابر دختران کویر مس کرمان ۷ بر ۲ بازنده شد.

شکست شاگردان زهرا بدلی با توجه به پیروزی دریژنو فرخ شهر بر پارس آرا در بازی همزمان سبب شد تیم مشهدی با یک پله سقوط در جدول در رده دهم قرار گیرد اما نکته جالب این بازی حضور پرتعداد جمعی از دختران دانش آموز مشهدی در سالن شهید بهشتی و تشویق تیم میزبان بود. بازیکنان تیم هیئت خراسان رضوی نیز در پایان بازی از تماشاگران کوچکشان قدردانی کردند.

در این بازی مریم رضا پور کاپیتان تیم هیأت فوتبال خراسان رضوی به دلیل محرومیت غایب بود و سمیرا زمانیان نیز آسیب دیده بود که بالاجبار چند دقیقه ای وارد میدان شد. رویا کلاتی نیز با وجود مصدومیت در این بازی به میدان رفت.

در این بازی مشهدی های تیم دختران کویر شامل شادی بهرامی ، فاطمه ارژنگی و مهسا ایرانمنش ، عامل شکست تیم شهرشان شدند. رویا کلاتی گل اول را برای میزبان به ثمر رساند اما ۳ گل از نرجس کریمی نسب ، شادی بهرامی و مهسا ایرانمنش ، دختران کویر را در نیمه نخست برنده به رختکن فرستاد.

در نیمه دوم مهسا ایرانمش خود را ۲ گله کرد و سپس نوبت به بازیکن ارزشمند و سرعتی این تیم ، فاطمه ارژنگی رسید که میهمان را ۵ گله کرد. زهرا اسدی گل ششم را برای دختران کویر به ثمر رساند ، سپس مائده یوسفی یکی از گل ها را جبران کرد و گل نرجس کریمی نسب و تکمیل دبل او پایان بخش گل های این بازی بود.

با این پیروزی دختران کویر جایگاه خود را در رده سوم جدول رده بندی تثبیت کرد البته آن ها تیم پویندگان صنعت شیراز را در یک قدمی خود می بینند با این حال می توانند تقریبا مطمئن باشند که با این روند ، مرحله پایانی لیگ را با حضور ۴ تیم برتر جدول خواهند دید.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14765

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.