18

مس رفسنجان 2 نامی نو اصفهان 2 / گریز از مهلکه با پاور پلی

  • کد خبر : 14776
  • 26 آبان 1397 - 17:35
مس رفسنجان 2 نامی نو اصفهان 2 / گریز از مهلکه با پاور پلی

حساس ترین دیدار هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال بانوان با تقسیم امتیازات در رفسنجان پایان یافت. در مسابقه ای پرحادثه ، نامی نو شکست را با تساوی عوض کرد و با یک امتیاز از مهلکه مس گریخت.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛  هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز شنبه ۲۶ آبان برگزار شد و در رفسنجان دیدار مس و نامی نو اصفهان با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید. نتیجه ای به نظر می رسد هیچ یک از دو تیم از آن راضی نیستند.

مس رفسنجان پس از عملکرد درخشان در بازی های گذشته ، برای نامی نو برنامه داشت و یک نیمه نیز در اجرای برنامه های خود موفق بود. ۲ گل از فاطمه اعتدادی بازیکن کلیدی مس رفسنجان در نیمه نخست ، تیم شهناز یاری را در یک قدمی شکست قرار داد.

آمادگی مس باعث می شد نامی نو را به سختی دارای شانس برگشت به بازی بدانیم اما آن ها این کار را به درستی انجام دادند و با بهره گیری از پلنی که برابر شهرداری رشت ، از شکست پیروزی ساختند در این بازی نیز از مهلکه شکست گریختند : پاور پلی!

نیمه دوم بازی با اخراج عاطفه رضایی سرمربی مس رفسنجان از کنار خط آغاز شد. مس رفسنجان تقریبا در تمامی جریان بازی به شدت نسبت به عملکرد داور اول مسابقه معترض بود و همین اعتراضات به اخراج عاطفه رضایی منجر شد.

کار برای مس وقتی سخت شد که بلافاصله ، سحر زمانی نیز از بازی اخراج شد و مس با یک بازیکن کمتر در برابر پاور پلی نامی نو ، این تیم متخصص در آرایش ۵ نفره ایستاد . درست در همین زمان بود که نسترن مقیمی یک گل را جبران کرد. اخراج فرزانه توسلی در نیمه دوم اتفاق مهم دیگر بازی بود آن هم در شرایطی که نامی نو در حال پاور پلی بود. توسلی بدین ترتیب بازی آینده تیمش را از دست داد.

در ادامه نامی نو که با انگیزه و انرژی بیشتری حمله می کرد دوباره به هدفش رسید و این بار مهسا علی مددی دروازه مس را فرو ریخت تا نامی نو بازی ۲:۰ باخته را به تساوی ۲:۲ بکشاند. این تساوی از این نظر برای نامی نو اتفاق خوشی است که آن ها را از یک شکست دیگر در لیگ رهانیده اما در هر حال آن ها باز هم امتیاز از دست دادند و بعید است در مرحله اول لیگ بتوانند حفاری را بگیرند.

مس رفسنجان اما با این تساوی تیم پنجم جدول باقی ماند. مس با تیم چهارم جدول که آخرین تیم صعود کننده به مرحله نهایی است ۳ امتیاز فاصله دارد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14776

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.