دریژنو فرخ شهر 7 پارس آرای شیراز 6 / شیراز ؛ همچنان بی دفاع | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
16

دریژنو فرخ شهر 7 پارس آرای شیراز 6 / شیراز ؛ همچنان بی دفاع

  • کد خبر : 14781
  • 26 آبان 1397 - 18:50
دریژنو فرخ شهر 7 پارس آرای شیراز 6 / شیراز ؛ همچنان بی دفاع

در یکی از بازی های هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال بانوان ، تیم فوتسال دریژنو فرخ شهر برابر پارس آرای شیراز پیروز شد و سومین پیروزی این فصل را جشن گرفت. پارس آرا اما در ادامه روند نزولی خود به دریژنو هم باخت تا همچنان بی دفاع و ملتهب در انتظار آینده باشد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛  هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز شنبه ۲۶ آبان برگزار شد و پرگل ترین بازی هفته در فرخ شهر با برتری میزبان همراه بود. دریژنو به لطف پیروزی بر پارس آرا از رتبه دهم جدول جدا شد و یک پله بالا رفت.

در مسابقه ای که با حضور تماشاگران پرتعداد تیم دریژنو برگزار شد تیم زهره صابری در یک بازی نزدیک ۷ بر ۶ به پیروزی رسید و شکست دیگری را به شاگردان نجمه برزگر تحمیل کرد. پارس آرا که با تضعیف تیمش در نیم فصل دچار مشکلات متعددی است با دست خالی به نیم فصل دوم قدم گذاشته است.

در مسابقه فرخ شهر ، هیچ یک از دو تیم قصد پا پس کشیدن نداشتند اما پس از تساوی ۳ بر ۳ در نیمه اول ، دریژنو در نیمه دوم کار را به سرانجام رساند. هانیه علیمردانی ستاره این بازی بود. او هت تریک کرد و گل زیبا به ثمر رساند.

الهام کریمی و معصومه همتی که معمولا نام آن ها در فهرست گلزنان دریژنو دیده می شود هر یک ، دو گل به ثمر رساندند. برای پارس آرای ، تیم همچنان بی دفاع شیراز که بر خلاف پویندگان باد به پرچمش نمی وزد مریم نوری و زهرا کوراوند هر کداوم دو گل زدند و مریم خاکباز و یاسمن پاک جو دیگر گلزنان پارس آرا بودند.

پارس آرا با وجود این شکست هنوز هم تیم هشتم جدول است اما آن ها باید عمیقا نگران از دست دادن این رده باشند. شاید استقلال ساری بی خطرتر به نظر برسد اما دریژنو و هیئت خراسان رضوی این قابلیت را دارند که پارس آرا را پایین بکشند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14781

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.