18

ذوب آهن 3 توپکای بابلسر صفر / توپکا بدون مربی و پیراهن یکدست در لیگ برتر!

  • کد خبر : 14841
  • 27 آبان 1397 - 16:31
ذوب آهن 3 توپکای بابلسر صفر / توپکا بدون مربی و پیراهن یکدست در لیگ برتر!

تیم والیبال ذوب آهن اصفهان در سومین و آخرین بازی از هفته اول لیگ برتر والیبال بانوان کشور برابر توپکای بابلسر به پیروزی رسید. مهم تر از برد ذوب آهن ، نحوه حضور بازیکنان توپکا در میدان بود. آن ها نه مربی داشتند و نه لباس همسان!

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ باور کردنی نیست که توپکای بابلسر ، پس از کش و قوس و تلاش برای حضور در لیگ برتر والیبال تا این حد تیمی بی نظم و اخلالگر در شخصیت لیگ برتر والیبال بانوان باشد. بازیکنان این تیم حتی از لباس همسان و یک شکل هم بی بهره بودند.

ذوب آهن در آخرین بازی از هفته اول لیگ برتر والیبال امروز یکشنبه ۲۷ آبان در سالن ملت اصفهان به دیدار توپکای بابلسر رفت و در ۳ ست متوالی توپکا را شکست داد. شاگردان فریبا صادقی مشکل خاصی برای برد در این بازی نداشتند.

توپکا تمام انرژی خود را در ست نخست قرار داد و موجبات آزار ذوب آهن را فراهم کرد به طوری که تا امتیاز ۲۲ هم پیش آمد اما در نهایت ۲۵ بر ۲۲ بازنده شد. توپکا ست به ست بیشتر جریان بازی را از دست داد.

آن ها در ست دوم ۲۵ بر ۱۶ بازنده شدند و ست سوم به شکل عجیبی ۲۵ بر ۶ به سود ذوب آهن پایان یافت گویی توپکا یارای مقاومت در برابر ذوب آهن را نداشت و توان این تیم در ست سوم کاملا تخلیه شده بود و این بی نظمی و ضعف غیر منتظره نبود.

توپکا در این بازی بدون سرمربی بازی کرد و مونا خواجه کلایی به عنوان بازیکن – مربی مسئولیت فنی این تیم را به تنهایی بر عهده داشت. این در حالی است که باشگاه توپکا اعلام کرده بود روز شنبه و یک روز قبل از بازی با ذوب آهن سرمربی خود را معرفی می کند.

مورد عجیب و شرم آور در این بازی ، نبود لباس هماهنگ نزد بازیکنان توپکا در یک بازی در کلاس لیگ برتر بود به طوری که بازیکنان توپکا فقط سعی کرده بودند از نظر رنگ ، با هم هماهنگ شوند. موردی که بعید است در مسابقات محلی هم دیده شود. در نتیجه آن ها مجبور شدند با چسب پارچه ای کاورهای خود را شماره بزنند.

وضعیت توپکا بدون مربی و پیراهن توهین به بازیکنان این تیم است که برخی از آن ها در تیم های ملی حضور داشته یا دارند. شان و شخصیت بازیکنان والیبال ایران آن هم در این سطح با اقداماتی این چنینی به سخره گرفته شده است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14841

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.