خواجه کلایی: جواب تماس مدیر عامل ما را نمی دهند/ مربی هم نیاید خودم هستم | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
16

خواجه کلایی: جواب تماس مدیر عامل ما را نمی دهند/ مربی هم نیاید خودم هستم

  • کد خبر : 14843
  • 27 آبان 1397 - 17:27
خواجه کلایی: جواب تماس مدیر عامل ما را نمی دهند/ مربی هم نیاید خودم هستم

بازیکن تیم والیبال توپکای بابلسر که در بازی با ذوب آهن هدایت تیمش را هم بر عهده داشت مدعی شد همه چز در توپکا بر وفق مراد است و اگر توپکا صاحب مربی نشود اما به عنوان بازیکن مربی به کار خود ادامه می دهد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ در هفته اول لیگ برتر والیبال بانوان و در آخرین بازی هفته اول تیم توپکای بابلسر در اصفهان ۳ بر صفر مغلوب ذوب آهن اصفهان شد اما مسئله حاشیه ساز در این بازی ، برخوردار نبودن توپکا از پیراهن یکدست و نبود مربی روی نیمکت این تیم بود.

مونا خواجه کلایی که هم به عنوان بازیکن و هم در نقش یک مربی هدایت توپکای بابلسر را در این بازی بر عهده داشت در مورد این بازی گفت: بازیکنانم با غیرت بازی کردند. ما مجبور بودیم امروز به میدان برویم و اگر برابر ذوب آهن بازی نمی کردیم باخت فنی به ما می دادند و امکان تعویق بازی در زمان دیگری هم وجود نداشت.

وی افزود: اگر فرصت داشتیم مشکلی در زمینه البسه هماهنگ پیش نمی آمد. تیم تازه بسته شده و همین موضوع علت اصلی ناهماهنگی در لباس بود اما این مشکل قطعا حل می شود.

بازیکن باتجربه تیم توپکای بابلسر گفت: تماس مدیرعامل ما را جواب نمی دهند اما بر خلاف آن چه گفته می شود همه چیز در توپکا خوب است. ما ۳۰ درصد قراردادمان را چک گرفتیم و مشکلی در این زمینه وجود ندارد و نگران این مسائل نیستیم.

خواجه کلایی در مورد نبود مربی بر روی نیمکت توپکا برابر ذوب آهن و این که توپکا قرار است تا چه زمانی بدون مربی به کار خود ادامه دهد گفت: قول حضور مربی از سوی باشگاه داده شده و قدم ایشان روی چشم ماست اما اگر مربی هم نیاید مثل بازی امروز خودم دئر کنار تیم هستم و به تیم کمک می کنم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14843

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.