همراه با سارا بهمنیار جوان ترین مدالیست ایران ؛ دورخیز از آستانه اشرفیه برای توکیو | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
17

همراه با سارا بهمنیار جوان ترین مدالیست ایران ؛ دورخیز از آستانه اشرفیه برای توکیو

  • کد خبر : 14881
  • 28 آبان 1397 - 14:59
همراه با سارا بهمنیار جوان ترین مدالیست ایران ؛ دورخیز از آستانه اشرفیه برای توکیو

سارا بهمنیار تنها مدال آور دختر کاراته ایران در مسابقات جهانی کاراته اسپانیا می گوید انتظار کسب مدال از مسابقات جهانی را داشته است اما راهی طولانی برای افتخارات بزرگ تر را در پیش دارد. او با ۱۹ سال سن به جوان ترین کاراته کای دختر ایران تبدیل شده که در مسابقات قهرمانی جهان در رده بزرگسالان مدال گرفته.

سارا بهمنیار در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ اظهار کرد: حضور در مسابقات قهرمانی جهان تجربه بزرگی بود. پس از حضور در مسابقات جوانان و امیدهای جهان ، این سومین مسابقه جهانی بود که تجربه می کردم و خوشحالم که روند مدال هایم در مسابقات جهانی ادامه پیدا کرد و پس از برنز جوانان و نقره امیدهای جهان ، حالا برنز بزرگسالان جهان را هم به دست آورده ام.

ملی پوش گیلانی می گوید با وجود تجربه اولش در مسابقات قهرمانی جهان در رده بزرگسالان انتظار کسب مدال داشته است: پیش از این که به مسابقات اعزام شویم اطمینان داشتم که می توانم مدال بگیرم اما در مورد رنگ آن مطمئن نبودم. خوشحالم که انتظاری که از خودم داشتم به نتیجه رسید اما این تازه اول راه است.

مدالیست ایران در مسابقات جهانی مادرید حالا به جوان ترین مدال آور دختر کاراته ایران در مسابقات جهانی بزرگسالان تبدیل شده است و در انتظار ۳ رویداد بزرگ پیش رو است : “به زودی باید در لیگ جهانی کاراته در چین شرکت کنم و با توجه به پیک آمادگی بدنی حاصل از حضور در مسابقات جهانی اسپانیا ، برای کاراته وان هم آماده ام. پس از آن یک مرحله دیگر از کاراته وان در یش خواهد بود و سال آینده هم مسابقات قهرمانی آسیا را در پیش دارم.”

مدال برنز سارا ، عامل هموار کننده مسیر رویایی اش برای رسیدن به المپیک ۲۰۲۰ توکیو است. جایی که دختر اهل آستانه اشرفیه امیدوار است بتواند دست به کارهای بزرگی بزند. سارا در این خصوص می گوید: “حضور در المپیک نیازمند این است که امتیازات لازم برای حضور در توکیو را کسب کنم. این فرصت در چند مسابقه رسمی آینده در دسترس است. رویاهای بزرگی دارم و در ۱۹ سالگی ، هنوز میادین زیادی برای یاد گرفتن و تجربه کردن وجود دارد. مدال برنز اسپانیا ، قطعا یک شروع خوب است.”

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14881

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.