16

نبود بودجه ، دلیل انصراف استقلال خوزستان از لیگ برتر فوتبال بانوان

  • کد خبر : 14898
  • 28 آبان 1397 - 13:58

همان طور که گلاره ناظمی مسئول امور مسابقات بانوان سازمان لیگ فوتبال ایران تایید کرده تیم فوتبال استقلال خوزستان امسال بر خلاف لیگ ۹۶ در لیگ برتر فوتبال بانوان حضور پیدا نمی کند اما دلیل انصراف آن ها چیست؟

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال بانوان ۹۶ تیمی در نیمه دوم جدول رده بندی بود. آن ها تیم قدرتمندی نبودند اما در نیمه دوم جدول نتایجی گاهی خوب و گاهی ضعیف می گرفتند و تیمی متوسط رو به پایین ارزیابی می شدند.

استقلال خوزستان در لیگ ۹۶ با مشکلات مالی مواجه بود و این مشکلات بارها در خلال لیگ خود را نشان داد گرچه مسئولان و مربیان این تیم تلاش می کردند هر طور که شده بار استقلال را به مقصد و پایان راه برسانند و در این مسیر موفق هم شدند اما در همان زمان هم مشخص بود آینده استقلال خوزستان مبهم است.

در سال ۹۷ ، وضعیت مالی باشگاه استقلال خوزستان رو به وخامت نهاد و تیم لیگ برتری فوتبال مردان این باشگاه نیز در این شرایط دچار چالش های پرشماری شد. این چالش ها پس از قهرمانی تیم آن ها در لیگ فوتبال مردان آغاز شد و اکنون به اوج رسیده است.

برای حضور در لیگ فوتبال بانوان ۹۷ ، استقلال خوزستان پیش از هر چیز به بودجه ای مشخص نیاز داشت و بدیهی بود باشگاهی که توانایی هزینه برای تیم مردانش ندارد و آن تیم در اولویت رفع مشکلاتش قرار دارد بودجه ای برای تیم بانوان اختصاص نمی دهد.

در میدان عمل ، انصراف استقلال خوزستان شکل گرفت و استقلال خوزستان اعلام کرد دیگر توانایی هزینه برای تیم فوتبال زنان خود ندارد. بدین ترتیب تنها تیم خوزستانی فوتبال بانوان در لیگ برتر از دور رقابت ها خارج شد. در آبادان و اهواز خبری از تیم دیگری نیست و بدین ترتیب فوتبال زنان خوزستان بر خلاف فوتسال که در لیگ برتر آن ۲ تیم دارد ، در لیگ فوتبال بدون نماینده است. آن هم استانی که سرشار از استعدادهای فوتبالی حتی در میان دختران خود است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14898

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.