11

نظر ثمین عابد خجسته درباره حضور در مسابقات بین المللی دوبی

  • کد خبر : 14909
  • 28 آبان 1397 - 15:47
نظر ثمین عابد خجسته درباره حضور در مسابقات بین المللی دوبی

ثمین عابد خجسته ستاره جوان بدمینتون ایران در مورد مسابقات بین المللی دوبی صحبت کرده است. او می گوید اگر قرعه بهتری نصیبش می شد می توانست به مراحل بالای مسابقات برسد اما تجربه بازی در دور اول برابر حریف درجه یک اسپانیایی نیز برای او مفید بوده است.

ثمین عابد خجسته در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس در مورد حضور در مسابقات بین المللی بدمینتون دوبی اظهار کرد: حضور در مسابقات بین المللی دوبی تجربه بسیار خوبی برای من بود و با یکی از بهترین های جهان بازی کردم و البته کمی هم در قرعه بدشانسی آوردم و همین بداقبالی باعث شد زود از دور مسابقات کنار بروم.

او ادامه داد: اگر با قرعه مناسب تری روبرو می شدم شرایط تفاوت می کرد زیرا بسیاری از بازیکنان دیگری که در مسابقات امارات حضور داشتند در حدی بودند که بتوان با آن ها رقابت کرد و به مراحل بالا رسید اما گاهی یک قرعه بد همه چیز را عوض می کند.

ملی پوش جوان بدمینتون ایران گفت: با وجود این که در دور اول حذف شدم اما از بازی با یک حریف بزرگ در سطح جهانی ، احساس خوبی دارم. تجربه بازی در برابر حریف اسپانیایی عالی بود و باید از این تجربه برای آینده استفاده کنم.

عابد خجسته عنوان کرد: ماه آینده مسابقات بین المللی ترکیه را در پیش دارم. حضور در مسابقات پرتعداد به رشد یک بدمینتون باز کمک می کند و راه رسیدن به المپیک از همین حضور پیاپی و کسب آموزه های تازه می گذرد. هدف های بزرگی دارم و باید برای رسیدن به آن ، سخت تلاش کنم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14909

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.