16

برگزاری دوره مربیگری سطح یک فوتسال بانوان در مرزن آباد

  • کد خبر : 14952
  • 30 آبان 1397 - 11:52
برگزاری دوره مربیگری سطح یک فوتسال بانوان در مرزن آباد

دوره مربیگری سطح یک فوتسال بانوان در مرزن آباد استان مازندران برگزار شد. این اولین باری است که این شهر شمالی از چنین دوره ای میزبانی می کند. شانزده نفر از مربیان فوتسال در این دوره شرکت داشتند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ کلاس مربیگری سطح یک فوتسال ایران ویژه بانوان به میزبانی هیئت فوتبال استان مازندران و هیئت فوتبال مرزن آباد برگزار شد.

اولين دوره مربیگری فوتسال بانوان سطح يك ايران باحضور 16 نفر از مربیان فوتسال بانوان با تدریس ميترا چین سری به انجام رسید و برگزاری این دوره مربیگری ، گامی در جهت رشد کیفی سطح علمی مربیان فوتسال در مازندران قلمداد می شود.

نگار استاد محمدی ، زهرا نجفی ، بهاره انصاری ، زهرا جدی ، مائده کریمیان ، مرجان معلمی ، زهرا رمضان پور ، مریم سلمانی ، زهرا دماوندی ، زهره خداوردی ، سیده زهرا غریب مازندرانی ، یاسمن صادقی ، آمنه تویر سیاری ، ناز آفرین افشارزاده و مریم سرداری نژاد شرکت کنندگان در این دوره مربیگری بودند.

میترا چین سری مدرس این دوره ، 46 ساله و از مربیان سابق تیم های ملی و باشگاهی فوتسال بانوان ایران است که سال ها است که به عنوان مدرس سطح یک فوتسال آسیا در ایران فعالیت می کند.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در سال 2010 نوشت میترا چین سری اولین مدرس زن فوتسال آسیا محسوب می شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14952

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.