15

مرحله نهایی سوپر لیگ بسکتبال ؛ اقتدار آبادان با ساغر و دوستان ؛ یک قدم تا قهرمانی

  • کد خبر : 1499
  • 11 اسفند 1396 - 18:32
مرحله نهایی سوپر لیگ بسکتبال ؛ اقتدار آبادان با ساغر و دوستان ؛ یک قدم تا قهرمانی

دور دوم از ادوار سه گانه مرحله نهایی سوپر لیگ بسکتبال زنان ایران در آبادان برگزار شد و برتری میزبان در هر دو بازی خود در این دور اکنون این تیم یعنی پالایش نفت آبادان را در یک قدمی قهرمانی قرار داده است.

به گزارش IWSPORTS ، با نتایجی که در آبادان رقم خورد اکنون تیم پالایش نفت آبادان به احتمال قریب به یقین طی روزهای آینده و در دور سوم و نهایی در تهران جام قهرمانی سوپر لیگ بسکتبال زنان ایران را بالای سر خواهد برد.

در مسابقات سوم و چهارم مرحله نهایی سوپر لیگ در آبادان ، پالایش نفت هر 2 بازی خود را برد و اکنون با 4 پیروزی از 4 مسابقه ، برای قهرمانی در 2 بازی باقی مانده فقط یک برد می خواهد.

در مسابقات این مرحله پالایش نفت آبادان 85 بر 68 برابر گروه بهمن پیروز شد. گروه بهمن در کوارترهای اول و دوم پیروز شده بود اما نمایش میزبان به ویژه در کوارتر پایانی ورق را به سود پالایش نفت آبادان برگرداند.

ولادینکا اراک ، معصومه اسماعیل زاده و مژگان خدادادی ستاره های پالایش در این بازی بودند و آنا کرلرنکو و سعیده علی در ترکیب گروه بهمن نقش مهمی در کسب امتیازات این تیم داشتند.

در دیگر مسابقه روز اول از دور دوم مرحله نهایی سوپر لیگ ، گاز تهران توانست در یک بازی پایاپای و جالب ، 60 بر 57 ساسان کرمان را شکست دهد. ساسان در این بازی تاوان عملکردش در کوارتر دوم و عقب ماندگی 6 امتیازی در این کوارتر را پس داد حتی با وجود این که در کوارترهای سوم و چهارم به گاز نباخت.

کاپیتان گلشید امیدیان باز هم در این بازی درخشید و فرزانه فروتن دیگر چهره پرفروع گاز در این مسابقه بود. در آن سوی میدان بار ساسان بر دوش کاپیتان شادی عبدالوند بود که متوقف نشدنی و خستگی ناپذیر به نظر می رسد.

چشم آسیب دیده مژگان خدادادی در جریان دیدار سوم پالایش نفت در مرحله نهایی سوپر لیگ بسکتبال

در روز دوم مسابقات ، گروه بهمن توانست در یک بازی جالب 85 بر 77 ساسان کرمان را شکست دهد. ساسان کرمان مثل بازی قبل ، دیر از خواب بیدار شد. پس از یک نیمه بد برای ساسان ، آن ها در اواخر مسابقه برای جبران تلاش کردند و در کوارتر پایانی تیم برتر و برنده بازی بودند اما در بسکتبال ، باید در جریان مسابقه خوب باشید و نه در یک کوارتر.

باز هم شادی عبدالوند ، نفر اول کرمانی ها بود و آینا گوکوبا هم در این بازی ، بازی مثمرثمری برای ساسان بود. در سوی مقابل ، آنا کرلرنکو ، کیمیا تهرانی و سعیده علی روز خوبی را در کسب امتیاز برای گروه بهمن سپری کردند.

سرانجام در مسابقه دیگر روز دوم ،  پالایش نفت آبادان ، موفق ترین تیم سوپر لیگ برابر گاز تهران ، 67 بر 51 به برتری رسید تا روند شکست ناپذیری خود را ادامه دهد. نفت در جریان مسابقه ، نسبت به حریف خود برتر بود و کار پیچیده ای برای برد نداشت.

ساغر آجیلی ، ناهید اسدی و معصومه اسماعیل زاده ستاره های پالایش نفت در این مسابقه بودند و گلشید امیدیان و مونا بهبهانی امتیاز آورترین نفرات در ترکیب گاز بودند.

سومین و آخرین دور از مرحله نهایی سوپر لیگ در تهران دنبال می شود.  پالایش نفت باید برابر تیم های ساسان کرمان و گروه بهمن به میدان برود و دیگر بازی ها بین گاز تهران و گروه بهمن و نیز گاز تهران و ساسان کرمان برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=1499

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.