16

کیمیا علیزاده ، نماینده ورزشکاران ایران در گردهمایی ورزشکاران آسیا

  • کد خبر : 14992
  • 30 آبان 1397 - 19:23
کیمیا علیزاده ، نماینده ورزشکاران ایران در گردهمایی ورزشکاران آسیا

کیمیا علیزاده ، نماینده ورزشکاران ایران در گردهمایی ورزشکاران آسیا خواهد بود. از ایران یک ورزشکار مرد و یک ورزشکار زن در این گردهمایی قاره شرکت می کنند که در بخش زنان ، کیمیا علیزاده در این گردهمایی حضور پیدا می کند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ کیمیا علیزاده و سعید حسنی‌پور جهت حضور در سومین گردهمایی قاره‌ای ورزشکاران آسیا که از سوی کمیسیون ورزشکاران IOC به میزبانی توکیو برگزار می‌شود پنج شنبه اول  آذر عازم ژاپن می‌شوند.

نحوه انتخاب کیمیا علیزاده برای حضور در این نشست به این صورت بوده که کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک تشکیل جلسه داده اند و انتخاباتی درون کمیته ای در این زمینه برگزار کرده اند که خروجی آن انتخاب کیمیا علیزاده بوده است.

این در حالی است که اغلب ورزشکاران دختر کشور آشنایی چندانی با کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک ندارند. کیمیا علیزاده در ماه های اخیر درگیر آسیب دیدگی و مشکلات زیادی بوده است.

او در حالی که پرچمدار بازی های آسیایی جاکارتا بود به دلیل پارگی رباط صلیبی این مسابقات را از دست داد. علیزاده پس از بازی های المپیک 2016 ریو که در آن صاحب برنز تکواندوی المپیک شد تاکنون شرایط پیچیده و دشواری را سپری کرده است و راهی پیچیده برای حضور در المپیک آینده در پیش رو می بیند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14992

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.