22

صدرای شیراز 54 خانه بسکتبال بندرعباس 64 / دومین پیروزی برای نماینده هرمزگان

  • کد خبر : 14996
  • 01 آذر 1397 - 15:07
صدرای شیراز 54 خانه بسکتبال بندرعباس 64 / دومین پیروزی برای نماینده هرمزگان

در هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال بانوان تیم خانه بسکتبال بندر عباس در شیراز از سد صدرای شیراز گذشت تا دومین پیروزی فصل را به دست بیاورد. در سوی مقابل صدرای شیراز با این شکست دومین شکست پیاپی در لیگ را متحمل شد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ چهارمین هفته از رقابت های لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه های کشور امروز پنج شنبه اول آذر برگزار شد که از گروه دوم تیم خانه بسکتبال بندر عباس در مسابقه ای خارج از خانه ۶۴ بر ۵۴ از سد صدرای شیراز عبور کرد.

شاگردان سرور روانی پور در تیم صدرای شیراز پس از شکست هفته گذشته برابر گروه بهمن ، امید زیادی به جبران مافات و کسب برد در شیراز داشتند اما ناکام شدند در شرایطی که به نظر می رسید دو تیم از نظر فنی هم سطح هستند.

بازی در کوارتر اول و دوم کاملا پایاپای پیش رفت. کوارتر اول با تساوی ۱۲ بر ۱۲ و کوارتر دوم با برد ۱۴ بر ۱۲ خانه بسکتبال بندرعباس نویدبخش حوادث جالب در نیمه دوم بود. در کوارتر سوم صدرا باز هم برای عبور از میهمان تلاش کرد و تلاش نزدیک دو تیم در این کوارتر نیز با پیروزی ۱۷ بر ۱۶ خانه بسکتبال بندر عباس پایان یافت.

دو تیم در شرایطی گام به کوارتر چهارم پایانی گذاشتند که میهمان ۳ امتیاز از حریف پیش بود اما در این کوارتر صدرا افت کرد و نتوانست رقابت شانه به شانه اش با حریف هرمزگانی را ادامه دهد. این کوارتر با پیروزی ۲۱ بر ۱۴ خانه بندرعباس پایان یافت.

زهرا حلبی ساز بازیکن تیم صدرای شیراز ، امتیاز آور ترین بازیکن میدان بود که ۱۷ امتیاز برای تیمش به دست آورد گرچه او زیر ۲۰ دقیقه برای تیمش بازی کرد. زهرا حق جو دیگر بازیکن صدرا نیز با آمار بازی حدود ۳۷ دقیقه، ۱۴ امتیاز و ۱۶ ریباند و دبل دبل در کارنامه خود ثبت کرد.

در تیم خانه بسکتبال بندر عباس ، عسل محسنی با ۱۴ امتیاز و ۹ ریباند در حدود ۲۹ دقیقه بازی برای تیمش ، امتیاز آورترین بازیکن بندرعباسی ها بود. مرضیه تندرو با ۱۰ امتیاز دیگر بازیکن امتیاز آور برای خانه بسکتبال بندر عباس بود. تندرو با ۴ توپ ربایی در این بخش بهترین آمار را در بین بازیکنان حاضر در میدان داشت.

نکته جالب این که تیم خانه بسکتبال بندر عباس در این بازی تنها از ۸ بازیکن استفاده کرد که یک بازیکن به نام نازنین سجادی راد تنها ۳۸ ثانیه در بازی بود و میزبان در زمان مسابقه از هفت بازیکن دیگرش بهره می برد. فائزه باستانی بازیکن تیم خانه بسکتبال بندر عباس با ۱۰ پاس گل ، نفر برتر بازی در این آیتم بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14996

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.