دانشگاه آزاد 74 گاز تهران 58 / پرتاب های پریسا کرمی گاز را نجات نداد | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
18

دانشگاه آزاد 74 گاز تهران 58 / پرتاب های پریسا کرمی گاز را نجات نداد

  • کد خبر : 15003
  • 01 آذر 1397 - 16:42
دانشگاه آزاد 74 گاز تهران 58 / پرتاب های پریسا کرمی گاز را نجات نداد

تیم بسکتبال دانشگاه آزاد سومین پیروزی خود را در هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال بانوان جشن گرفت. آن ها به لطف پیروزی بر تیم تضعیف شده گاز ، توانستند فاصله خود را با تیم صدرنشین گروه یک ، هیرو حفظ کنند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ چهارمین هفته از رقابت های لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه های کشور امروز پنج شنبه اول آذر از گروه اول برگزار شد و تیم دانشگاه آزاد در جدال تهرانی ها برابر گاز تهران به پیروزی ۷۴ بر ۵۸ رسید.

شاگردان آزاده زمان پور که در گروه یک در رقابت با تیم های هیروی تهران و پالایش نفت آبادان هستند در دیدار امروز برابر گاز نیازمند پیروزی بودند و توانستند چهارمین شکست پی در پی را به تیم فرانک طیاری تحمیل کنند.

دانشگاه آزاد بازی را برابر گاز خوب آغاز نکرد و حتی در پایان کوارتر اول ۱۵ بر ۱۶ بازنده شد اما در کوارتر دوم ، طوفان دانشگاه آزاد وزیدن گرفت و این تیم در کوارتری کاملا برتر بدون این که احازه نفس کشیدن به گاز بدهد ۱۴ بر ۳ پیروز شد و از حریف پیش افتاد.

روند موفق دانشگاه آزاد در کوارتر دوم ، در سومین کوارتر هم ادامه یافت و این بار دانشگاه آزاد ۱۹ بر ۱۱ پیروز شد و از حریف فاصله گرفت. همین ۲ کوارتر فوق العاده برای دانشگاه آزاد برد این تیم را تضمین کرد زیرا بازی شجاعانه گاز در کوارتر چهارم در نمایشی دیدنی از دو تیم با برتری ۲۸ بر ۲۶ گاز به پایان رسید اما در نهایت این دانشگاه آزاد بود که با پیروزی با اختلاف ۱۶ پوئن ، برنده بازی شد.

در مسابقه ای که شوت های پریسا کرمی ، بازیکن ارزشمند گاز به گل تبدیل می شد این نمایش عالی برای رهایی گاز از شکست کافی نبود. کرمی تنها بازیکن زمین با آمار ۴۰ دقیقه تمام بود که ۲۸ امتیاز و ۵ ریباند و ۵ توپ ربایی ثبت کرد.

در ترکیب دانشگاه آزاد ، شیدا شجاعی بازیکن جوان این تیم روز فوق العاده ای با ثبت دبل دبل داشت. او با زمان ۲۸ دقیقه حضور در میدان ۱۴ امتیاز کسب کرد و ۱۹ ریباند داشت و سمیه ثابت زاده نیز با ۱۵ دقیقه حضور در میدان ۱۱ امتیاز برای تیم آزاده زمان پور کسب کرد. وانه خچومیان و سحر نجفی نیز ۹ امتیاز گرفتند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15003

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.