17

دانشگاه گلستان 67 هیرو تهران 98 / شادی عبدالوند ؛ رقم زننده تفاوت ها

  • کد خبر : 15011
  • 01 آذر 1397 - 18:09
دانشگاه گلستان 67 هیرو تهران 98 / شادی عبدالوند ؛ رقم زننده تفاوت ها

هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال بانوان با پیروزی دیگری برای تیم قدرتمند هیرو تهران به پایان رسید. سرخ پوشان بسکتبال ایران این بار دانشگاه گلستان را در گرگان قربانی کردند. شادی عبدالوند در این بازی دوباره ستارگی کرد و امتیازاتی که او به دست آورد تفاوت امتیاز دو تیم را رقم زد: ۳۱ امتیاز !

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ هفته چهارم رقابت های لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه های کشور امروز پنج شنبه اول آذر برگزار شد و تیم هیرو تهران با پیروزی بر دانشگاه گلستان با کسب چهارمین پیروزی پی در پی صدرنشین گروه یک باقی ماند.

تیم تحت هدایت پوران عباسی در گرگان ۹۸ بر ۶۷ پیروز شد و برای سه رقمی کردن حریف فقط به اندازه یک پرتاب ۲ امتیازی کم آورد. آن ها این کار را در ۲ بازی از ۳ مسابقه قبلی خود انجام داده بودند و تیمی بیرحم در کسب امتیاز هستند.

زمانی که هیرو در کوارتر اول ۲۵ بر ۹ برنده میدان را ترک کرد ، پایان بازی کاملا قابل پیش بینی بود. اختلاف دو تیم در کوارتر دوم باز هم بیشتر شد و این بار هیرو ۳۰ بر ۱۹ پیروز شد و نیمه اول را با برتری خیره کننده ۵۵ بر ۲۸ به رختکن رفت.

در کوارتر سوم ، زمان شوک آور برای تیم های بسکتبال ، دانشگاه گلستان توانست ۱۹ بر ۱۳ برنده باشد و اختلاف را کم کند اما هیرو در کوارتر پایانی به بازی برگشت با برد ۳۰ بر ۲۰ اختلاف را به ۳۱ پوئن رساند.

شادی عبدالوند یک بار دیگر در این بازی نشان داد چه ارزش بی نظیری برای تیمش دارد. شاید او در کنار ساغر آجیلی و گلشید امیدیان ، ویرانگر ترین مهره های بسکتبال ایران در زیر حلقه باشند.

ویژگی شادی ، استفاده از موقعیت ها و دقت بالای شوت است و این ، او را از دیگران متمایز می کند. او در ۳۵ دقیقه حضور در میدان ۳۱ امتیاز به دست آورد . درست به اندازه اختلاف پوئن دو تیم در نتیجه نهایی.

گلشید امیدیان ستاره بلند قامت هیرو نیز در همین مقدار زمان حضور در بازی ۲۳ امتیاز و ۸ ریباند داشت و پریسا یعقوبی نیز در ۳۲ دقیقه ۱۵ امتیاز ثبت کرد. در تیم میزبان ، دانشگاه گلستان مهلا طاهری تنها بازیکنی بود که تمام زمان بازی را در میدان حضور داشت و 19 امتیاز به دست آورد.

همچنین نباید از نقش موثر مارال رحیم زاده در حضور ۳۶ دقیقه ای او با کسب ۱۶ امتیاز و ۵ ریباند به راحتی عبور کرد. مریم حبیبی زاده نیز در حضوری ۱۷ دقیقه ای ، آمار ۱۲ امتیاز و ۸ ریباند را کسب کرد و تا دبل دبل فاصله چندانی نداشت.

در آمار برترین پاسورهای بازی شادی عبدالوند و مهلا طاهری ، بازیکنان دو تیم با ۷ پاس منجر به گل سهیم شدند و در آمار توپ ربایی شادی عبدالوند ۷ بار اقدام به توپ ربایی کرد و بهترین آمار را در این بخش بر جای گذاشت.

در آمار ریباندها نیلوفر مفیدی از دانشگاه گلستان با  ۹ ریباند ، بهترین بود. او 7 بلاک شات نیز ثبت کرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15011

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.