13

ذوب آهن 3 پیکان 2 / پیروزی بزرگ ذوب آهن در روز انتقام ؛ V for Vendetta

  • کد خبر : 15021
  • 01 آذر 1397 - 18:50

تیم والیبال بانوان ذوب آهن با پیروزی بزرگ و باارزش برابر پیکان ، مدافع عنوان قهرمانی انتقام شکست فصل گذشته در اصفهان برابر پیکان را از تیم میترا شعبانیان گرفت. ذوب آهن با این پیروزی نشان داد مدعی قهرمانی است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ دومین هفته از رقابت های لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه های کشور امروز پنج شنبه اول آذر برگزار شد و در مهم ترین بازی هفته و نیم فصل اول ، تیم ذوب آهن اصفهان در خانه در مصافی انتقامی و حساس برابر پیکان ، مدعی و مدافع عنوان قهرمانی به پیروزی رسید.

بازی در فضایی ویژه برگزار شد و تیم فریبا صادقی این بار بر خلاف زمستان گذشته ، اجازه نداد سایه ای از اندوه بر والیبال اصفهان سایه بیفکند. در نبردی که به نظر می رسید کسی در آن قصد شکست ندارد تیزهوشی ذوب آهن در رالی ست پنجم کار را برای پیکان تمام کرد.

با پایان دوران شکست ناپذیری پیکان ، اکنون این ذوب آهن است که به مدعی اصلی قهرمانی تبدیل شده البته دو تیم باز هم یکدیگر را ملاقات می کنند اما ناگفته پیداست که این برد تا چه اندازه می تواند ذوب آهن را به جبران مافات و درآوردن قهرمانی از چنگ پیکان نزدیک کند.

در ست اول ، هر دو تیم از همان ابتدا تلاشی وصف نشدنی را آغاز کردند اما ذوب آهن هوشیارتر بود و در پایان این ست ۲۵ بر ۲۱ پیروز شد اما آن ها به شکلی باورنکردنی در ست دوم وا دادند به طوری که با نمایش فاجعه بار ذوب آهن در ست دوم و شکست ۲۵ بر ۱۱ ، به نظر می رسید ذوب آهن شانسی برای بازگشت ندارد.

با صحبت های فریبا صادقی پیش از آغاز ست سوم ، میزبان به خود آمد. آن ها به تیمی تبدیل شدند که می خواست برای پیروزی تا هر جا که لازم باشد ایثار کند و بجنگد و حاصل این روحیه جنگجویانه پیروزی ۲۵ بر ۲۰ در ست سوم بر پیکان بود.

در نبرد تجربه ها ، میترا شعبانیان هم نقشه های خاص خود را داشت. او که با افکار فریبا صادقی آشنایی داشت در ست چهارم تیمش را برای جبران به میدان فرستاد و ۲۵ بر ۱۷ پیروز شد تا همه چیز پس از تساوی دو تیم در ست چهارم به ست پنجم و رالی نفس گیر بکشد.

سرانجام در ست پنجم در شرایطی که پیکان خسته به نظر می رسید ذوب آهن از روحیه بهتری برخوردار بود و ۱۵ بر ۱۰ پیروز شد. بدین ترتیب ذوب آهن از پیکان انتقام شکست فصل گذشته و از دست دادن قهرمانی را گرفت و با پیروزی ۳ بر ۲ و کسب ۲ امتیاز از این بازی ، پیکان را مغموم به پایتخت روانه کرد.

نتیجه این بازی قطعا به معنای قطعی شدن قهرمانی یا عدم قهرمانی یک تیم نیست. ذوب آهن چالش های خاص خود را در پیش دارد و اوضاع برای پیکان نیز به همین منوال است اما ذوب آهن حق دارد از صدرنشینی لذت ببرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15021

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.