15

نامی نو اصفهان 3 شهرداری سمنان صفر / راحت ، تمیز و روحیه بخش

  • کد خبر : 15024
  • 01 آذر 1397 - 19:22
نامی نو اصفهان 3 شهرداری سمنان صفر / راحت ، تمیز و روحیه بخش

تیم والیبال نامی نو اصفهان به اولین پیروزی خود در فصل جدید لیگ برتر والیبال بانوان دست پیدا کرد. آن ها برای این برد به زحمت زیادی نیفتادند و تیمی برتر نسبت به حریف تازه وارد بودند. سمنان حالا از ۲ بازی خود در لیگ برتر امتیازی نگرفته است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ هفته دوم از رقابت های لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه های کشور امروز پنج شنبه اول آذر برگزار شد و در یکی از دو بازی برگزار شده به میزبانی اصفهان ، نامی نو موفق شد اولین پیروزی خود را دشت کند.

شاگردان راحله آرا پس از شکست در هفته نخست برابر پیکان باید در این بازی شهرداری سمنان را شکست می دادند و این ماموریت حتی بدون شبنم علیخانی به خوبی ، راحت و تمیز انجام شد. پیروزی ارزشمندی که می تواند برای ادامه راه نامی نو ، روحیه بخش باشد

نامی نو در این بازی ، اوج چالش خود را در همان ست اول تجربه کرد که شهرداری سمنان توانست تا امتیاز ۱۶ پیش بیاید. در ست دوم سمنانی ها حتی دو رقمی هم نشدند و پیروزی ۲۵ بر ۹ با نامی نو بود.

در ست سوم ، آخرین تلاش های شهرداری سمنان به ثمر ننشست. در مسابقه ای که چندان طولانی نبود نامی نو ست آخر را هم ۲۵ بر ۱۴ برد و در مجموع با برتری ۳ بر صفر ، ۳ امتیاز این بازی را کسب کرد.

این نتیجه نامی نو را تا رده سوم جدول بالا برد اما شهرداری سمنان بدون امتیاز در انتهای جدول است. نامی نو تلاش می کند در ادامه فصل دست به کارهای بزرگتری بزند گرچه از نظر نیروی انسانی با پیکان و ذوب آهن چندان قابل قیاس نیست.

به نظر می رسد آن ها چالش پیچیده ای برای حضور در جمع ۳ تیم برتر لیگ ۶ تیمی ندارند و می خواهند شانسشان را در بازی رودرروی رفت و برگشت برابر ذوب آهن همشهری و تک بازی برگشت در اصفهان برابر پیکان با هدف شگفتی سازی آزمایش کنند.

شهرداری سمنان اما اوضاع خوبی ندارد. آن ها که حتی در اقدامی عجیب فهرست تیمشان را در ابتدای فصل از رسانه ها پنهان کردند هیچ نقطه روشنی برای رو کردن نداشته اند. شهرداری سمنان تا اینجا با ارفاق تیمی معمولی بوده است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15024

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.