14

دختران کویر مس کرمان ۱ حفاری خوزستان ۱ / پایان داستان تیم متوقف نشدنی در کرمان

  • کد خبر : 15045
  • 02 آذر 1397 - 14:08
دختران کویر مس کرمان ۱ حفاری خوزستان ۱ / پایان داستان تیم متوقف نشدنی در کرمان

سرانجام داستان تیم متوقف نشدنی لیگ برتر فوتسال ، حفاری خوزستان در کرمان به پایان رسید. دختران کویر کرمان بار دیگر نشان داد همه رکوردها برای شکستن و همه نوارها برای پاره شدن است. حفاری همچنان تیم برتر لیگ است اما دیگر تیمی با رکورد صد در صدی پیروزی نیست.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز جمعه دوم آذر برگزار شد و در مهم ترین بازی هفته پانزدهم در سالن شهرداری کرمان ، تیم حفاری اهواز صدرنشین مسابقات پس از کسب ۱۳ پیروزی پی در پی در لیگ برتر سرانجام متوقف شد و برابر دختران کویر مس کرمان با تساوی یک بر یک به کار خود پایان داد.

چالش حفاری قابل پیش بینی بود. آن ها باید در زمین حریف برابر تیمی بازی می کردند که سرسخت و دارای بازیکنانی غیر قابل پیش بینی بود. انسجام تیمی دختران کویر سرانجام ترمز حفاری را کشید گرچه حفاری اگر ۳ دقیقه بیشتر مقاومت می کرد از کرمان هم با ۳ امتیاز خارج می شد.

دختران کویر در این بازی نرجس کریمی نسب را به دلیل ۳ اخطاره بودن در اختیار نداشت و هانیه علیدادی نیز با مصدومیت ، تنها توانست روی نیمکت تیمش بنشیند در مقابل کاپیتان زینب انجم شعاع پس از ۴۰ روز به میادین برگشت و برابر حفاری به میدان رفت.

سحر پاپی در نیمه اول حفاری را پیش انداخت. پاپی در بازی قبل نمایش فوق العاده ای داشت و با گلزنی در کرمان ، نشان داد در اوج است. هر دو تیم موقعیت های گلزنی پرشماری داشتند و آن چه از سوی دو تیم دیده می شد دست کمی از جنگ نداشت.

در نیمه دوم و در شرایطی که تیم زیور بابایی نزدیک به پیروزی بود یک حرکت ترکیبی بازی را به تساوی کشاند. حرکتی که از فاطمه ارژنگی شروع شد و با پاس شادی بهرامی به دهانه دروازه با ضربه تمام کننده پریوش خلیلی به گل تساوی مبدل شد.

بدین ترتیب بالاخره حفاری متوقف شد اما آن ها همچنان تیم اول جدول هستند و مدعی جدی قهرمانی. دختران کویر نیز با این تساوی همچنان تیم سوم جدول است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15045

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.