نامی نو اصفهان ۷ دریژنو فرخ شهر صفر / پیروزی میزبان در بازی Low Class | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
15

نامی نو اصفهان ۷ دریژنو فرخ شهر صفر / پیروزی میزبان در بازی Low Class

  • کد خبر : 15048
  • 02 آذر 1397 - 14:32
نامی نو اصفهان ۷ دریژنو فرخ شهر صفر / پیروزی میزبان در بازی Low Class

نامی نو با یک پیروزی قابل پیش بینی همچنان در تعقیب حفاری خوزستان باقی ماند. پیروزی بر دریژنو کار سختی برای نامی نو نبود اما بعید است کسی از این بازی لذت برده باشد. حتی تیم برنده و حتی تک تک گلزنان بازی. یک بازی Low Class در لیگ برتر

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان که امروز جمعه دوم آذر به انجام رسید تیم فوتسال نامی نو اصفهان موفق شد در سالن ۲۵ آبان اصفهان برابر دریژنو فرخ شهر به پیروزی ۷ بر صفر برسد. یک پیروزی بی دردسر برای تیم شهناز یاری که البته حواشی بازی رفت در این بازی نیز کم و بیش سایه هایی از خود را نشان می داد.

پروژه دریژنو در این بازی ، تخریب روش پیروزی نامی نو بود. برای تخریب در زمین مسابقه از بازیکنان اخلال گر در تاکتیک حریف استفاده می کنید اما برنامه دریژنو در این بازی بیشتر بر اخلال روانی در قبال نامی نو استوار بود و آن ها این ترفند را از کنار خط و البته توسط گروهی کوچک از تماشاگران خود از روی سکو دنبال می کردند.

در مسابقه ای که در آن رقابت فنی چندانی وجود نداشت ، نامی نو اجازه نداد دریژنو حتی فکر این را بکند که بتواند نامی نو را به دردسر بیندازد. آن ها با گل فاطمه شریف ، ستون منحصر بفرد و غیر قابل قیاس خود با سایرین ، ضربه اول را به حریف وارد کردند و سپس با ۲ گل از مهسا علی مددی ، ۳ بر صفر برنده به رختکن رفتند.

مهسا علی مددی برای دومین هفته متوالی برای نامی نو گل زد. اتفاق دیگر گلزنی آرزو صدقیانی زاده بود که در این فصل اصولا با گلزنی میانه خوبی نداشته است. او در نیمه دوم روی یک کار ترکیبی حاصل از ضربه ای ایستگاهی ، به زیبایی دروازه حریف را گشود.

رقیه صومعه ، بازیکن جوان و باارزش نامی نو به همراه مرضیه توفیقی نسب و سارا شیربیگی دیگر گلزنان نامی نو در نیمه دوم بودند. نامی نو در این بازی فرزانه توسلی را به دلیل اخراج در بازی گذشته با مس رفسنجان ، در دروازه خود نداشت اما جانشین او مهسا درویشی کلین شیت کرد.

همچنین نسترن مقیمی بازیکن مهم دیگر نامی نو نیز در بازی با مس رفسنجان سه اخطاره شده بود و در این بازی به میدان نرفت. نکته جالب در مورد این بازی ، این بود که نامی نو در بخش قابل توجهی از زمان بازی ۵ خطا شد و ۲ ضربه پنالتی نقطه دوم به دریژنو داده شد.

سرانجام در مسابقه ای که برای متشنج شدن استعداد کافی داشت و همین زمینه یک بازی با حضور چهره های برجسته را به یک بازی Low Clas تبدیل کرد ، نامی نو به آسانی ۳ امتیاز گرفت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15048

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.